در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امروز شاهد به نتیجه نرسیدن اهداف صهیونیسم بین الملل هستیم

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی گفت: امروز شاهد بیچارگی نظام سلطه و به نتیجه نرسیدن اهداف صهیونیسم بین الملل در طرح خاورمیانه جدید هستیم.

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، سخنران و کارشناس امور دینی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به صحبت‌های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت: آنچه امروز شاهد هستیم، ضعف و بیچارگی نظام سلطه و به نتیجه نرسیدن اهداف صهیونیسم بین الملل در طرح خاورمیانه جدید است.

وی ادامه داد: زمانی که قدرت‌های عربی و عبری با هم دیگر برای حفظ این جایگاه شوم رژیم صهیونیستی هم سو و همراه شدن، تصور می‌کردند که خیلی مقتدرانه این کار را انجام می‌دهند. آن‌ها وقتی حرکت را آغاز می‌کنند تا به یک جریان میدانی برسند قطعا زوایای مختلف این حرکت را در چند سال بعد می‌بینند و بعد اقدام می‌کنند؛ وگرنه در همان حیطه نرم افزاری عملیاتشان متوقف می‌شود.

این سخنران و کارشناس امور دینی، با اشاره به قدرت شکست خورده داعش در منطقه، بیان کرد: بعد از برنامه‌های ریزی‌های انجام شده، اینکه بیایند لشگرکشی و برنامه ریزی کنند و جریان تکفیری را مثل داعش رقم بزنند، به این دلیل بود که یک حاشیه امنی برای ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی بسازند که آن‌ها را ضمانت کند. اما واقعا با رویارویی جبهه مقاومت و تدبیر فرزندان حضرت روح الله، سربازان مکتب ولایت و ایجاد یک جریانی که هیچ وقت در اندیشه شوم آن‌ها نبود، یعنی جریان «حشدالشعبی»، باعث شد که این هدف، نه فقط نافرجام بماند بلکه به شدت ضربه بخورند.
 
حجت الاسلام بی آزار تهرانی افزود: با وجود اینکه جوانب مختلف امر را سنجیده بودند، اما باور نمی‌کردند با پیروی از اندیشه بسیجی ایرانی و تمامی اقوام اعم؛ از شیعه، سنی، ایزدی و کردها، بتوانند در مقابل یک جریان شوم تکفیری بایستند.

وی تاکید کرد: واقعا پایین آمدن پرچم داعش در شام و عراق ضربه مهلکی به پیکره نظام سلطه بود که در باورشان نمی‌گنجید و این پیروزی بر مسلمانان ثمره سنگینی برای آن‌ها داشت. طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که به قطعی بودن آزادی قدس و حذف رژیم صهیونیستی در ۲۵ ساله آینده معتقدند، به نظر می‌آید که با این تفکر، به قدس پناه بردند تا اگر قرار است حیفا، شام و عراق از بین رود، قدس برای آن‌ها جایگاه ایمنی باشد.
 
حجت الاسلام بی آزار تهرانی در پایان گفت: صحبت‌های اخیر قطعا زبانی بوده است. امیدوارم تا الان هرچه مسلمانان و کسانی که اهل جبهه مقاومت هستند و یا آن‌هایی که درگیر مسائل دنیوی شدند و از روحیه جهادی فاصله گرفتند بیدار شوند، تا یک حرکت جمعی و بی نظیر در عالم اسلام رخ بدهد. همانگونه که اسلام شاخی را به عنوان داعش خُرد کرد، یقینا اگر مسلمانان باهم منسجم و متحد شوند، چیزی به اسم رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند. این اتفاقی است که «می گویند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»، اگر همه همت کنند و به جبهه مقاومت و اندیشه مبارزه با اسرائیل بپیوندند، به حتم همیشه توفیق با مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار