برف روبی دو هزار کیلومتر از راه های کردستان

معاون راهداری اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: بعد از بارش برف در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، دو هزار کیلومتر از راه‌های استان برفروبی شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدراشد مدرس‌گرجی معاون راهداری حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: در مدت زمان بارش برف در کردستان در روزهای چهارشنبه تا غروب پنج‌شنبه گذشته، بالغ با دو هزار کیلومتر عملیات برفروبی انجام گرفته و حدود ٨٠٠ تن شن و نمک مصرف شده است.

 وی افزود: در این مدت، بالغ بر ١٠٠ دستگاه خودرو که بدلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در راه‌های استان مانده بودند، توسط عوامل راهداری امدادرسانی شدند.

 معاون راهداری حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جدای از تمام راه‌های اصلی و فرعی، تمامی راه‌های روستایی استان هم باز و تردد در آنها امکان‌پذیر است.

 وی بیان کرد: برای نگهداری از راه‌های روستایی  250 نفر عوامل و 300 مورد ماشین‌آلات سبک و سنگین از بخش خصوصی بکارگیری می شود.

مدرس گرجی نیاز اعتباری برای نگهداری از راه ها در زمستان امسال را 6 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: حدود 25 هزار تن نمک در این راستا تهیه توزیع شهرستانی شده است.

انتهای پیام/  د م

نگهداری از راه های کردستان در زمستان نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.