بازار گل و گیاه اصفهان رسالت خود را به خوبی انجام داده است

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت:بازار گل و گیاه اصفهان رسالت خود را به خوبی انجام داده که روند پیشرفت آن در حال حاضر صعودی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فروغ مرتضایی نژاد در حاشیه بازدید از بازار گل وگیاه اصفهان اظهار کرد: بازار گل وگیاه اصفهان، مجموعه ای بی نظیر برای فرهنگ سازی است درهمین راستا شهروندانی که در آپارتمان هستند می توانند از گل وگیاه آپارتمانی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این بازار نام، نوع و طریقه نگهداری گل وگیاهان به خوبی بیان شده، ادامه داد: گل های شاخه بریده نیز با قیمت های بسیار خوبی در این مکان عرضه شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان عنوان کرد:  به نظر می آید فرهنگ استفاده از گل در بازار گل و گیاه اصفهان به خوبی ایجاد شده است. ایجاد بخش های دیگری در این بازار همچون بخش ماهیان می تواند به جذب بیشتر شهروندان به این مکان منجر شود.

وی افزود: این مجموعه می تواند، آموزش های زیادی را در خصوص پرورش گل وگیاه برای مقاطع مختلف سنی ارائه داده و ارتقای نشاط اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

مرتضایی نژاد خاطر نشان کرد: بازار گل و گیاه اصفهان رسالت خود را به خوبی انجام داده که روند پیشرفت آن در حال حاضر صعودی است و اگر در این مسیر با اداره آموزش و پرورش و کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان نیز همکاری کند می تواند موفق تر از گذشته ظاهر شود.  

 

انتهای پیام/م 

 

بازار گل و گیاه اصفهان، راهکارهای نگهداری از گل ها را آموزش می دهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.