رویانیان: امیدوارم بلایی که سر من آوردند، بر سر طاهری نیاورند

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: درباره مدیریت طاهری نظری ندارم اما امیدوارم بلایی که سر من آوردند بر سر او نیاورند.

 محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بدهی سنگین در دوران مدیریت طاهری اظهار کرد: پرونده های شکایت گولچ ، اوکراینی ها، باشگاه ریز اسپور ترکیه و علی دایی برای دوران مدیریت طاهری هستند که هنوز این پرونده ها رسید گی نشده است.

عملکرد مدیران سابق را زیر سئوال نبردم 

او ادامه داد: طلب وینگادا مربوط به دوران مدیریتم نبود اما مبلغ 450 هزار دلار را پرداخت کردم. البته عملکرد مدیریت سابق را زیر سئوال نبردم و کسی را محکوم نکردم. امیدوارم بلایی که بر سر من آوردند برای طاهری ایجاد نکنند. به هر حال برایم سخت بود که اظهاراتی خلاف واقع در مورد من بیان کردند.

رویانیان درباره انتقاد به عملکرد او به علت بدهی سنگین به ژوزه بیان کرد: به هر حال دوران مدیریت من تمام شد و با  اتهاماتی که به من وارد کردند گناهانم را شستند. طاهری باید امیدوار باشد که برخوردی که با من صورت گرفت با او این برخورد را نکنند.

قهرمانی پرسپولیس جزء اقدامات مثبت طاهری بود 

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره عملکرد طاهری در پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال و راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمان مدیریت طاهری رخ داد و این موضوعات جزء اقدامات مثبت طاهری بودند. مدیری که در پرسپولیس به موفقیت رسیده است نیاز به توضیح در مورد عملکردش ندارد.

او درباره اینکه قهرمانی در لیگ برتر ارتباطی به طاهری ندارد، بیان کرد: برانکو و بازیکنان نقش اساسی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر دارند اما نباید از یاد ببریم که مجموعه پرسپولیس از مدیریت تا بازیکنان در موفقیت های این تیم تاثیر گذار بودند.

گرشاسبی با مسائل بحرانی آشنایی دارد 

رویانیان درباره ارزیابی اش از مدیریت طاهری اظهار کرد: گرشاسبی فرد ورزشی است و با مسائل بحرانی آشنایی دارد. به نظرم او می تواند مشکلات پرسپولیس را برطرف کند.

مشکلات مالی فقط مربوط به چند مدیر پرسپولیس نیست 

مدیر عامل اسبق پرسپولیس درباره بدهی سنگین انباشته شده مدیران بیان کرد: این مشکل همواره وجود داشته است و فقط مربوط به چند مدیر عامل نیست. باشگاه  پرسپولیس بلاتکلیف است چرا که این باشگاه دولتی یا غیر دولتی نیست. طبق قانون تجارت باشگاه پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شود. به هر حال برخوردها به صورتی است که رعایت قانون تجارت امکان پذیر نیست. تا زمانی که باشگاه های استقلال و پرسپولیس خصوصی نشوند مشکلات مالی این دو باشگاه پا برجاست.

هزینه های باشگاه پرسپولیس با خصوصی سازی کنترل می شود 

او ادامه داد: اگر باشگاه پرسپولیس خصوصی شود در آن صورت تراز مالی این تیم هر ماه محاسبه  و سود وزیان این باشگاه مشخص می شود. مالکیت باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود در آن صورت هزینه ها کنترل می شود اما تا زمانی که این باشگاه به صورت دولتی اداره شود بودجه اش سالیانه بررسی می شود. دستگاه های نظارتی چند ماه طول می کشد تا هزینه های باشگاه را بررسی کنند و تا آن زمان چندین مدیر عوض شدند.

شرکت پیشکسوتان اهلیت لازم برای مالکیت پرسپولیس را دارد 

رویانیان عنوان کرد:  پرسپولیس در مالکیت دولت است و این موضوع با قانون تجارت منافات دارد. من مصمم بودم که در زمان مدیریتم، باشگاه پرسپولیس را خصوصی کنم اما برخی از دولتمردان با این موضوع مخالف هستند. به هر حال مسئولان می ترسند که باشگاه پرسپولیس در اختیار فردی قرار بگیرد که صلاحیت نداشته باشد. ما پیشنهاد دادیم که یک گروه مالکیت پرسپولیس را برعهده بگیرند. شرکت پیشکسوتان اهلیت دارد و با همکاری حامی مالی می تواند این باشگاه را اداره کند.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود تا مشکلات مالی اش برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
پرسپولیس همیشه قهرمان است وخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
من هواداران تیم پرسپولیس هستم
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
خدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
نباید به این راحتی به کسی تهمت زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
چه روزگاری شده
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
بهتر همه در دادن نظر جانب انصاف روهم رعایت کنن
آخرین اخبار