یزدانی خبر داد

تصادف مرگبار پژو 206 با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی+عکس

فرمانده آتش نشانی ایستگاه 60 گفت:تصادف شدید پژو 206 و کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلام یزدانی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 60 اظهار کرد:با اعلام تصادف یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی به سامانه 125، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 60 به همراه گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به بزرگراه شهید یاسینی(مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل شهید کلاهدوز رساندند.

 یزدانی گفت: در محل حادثه، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 و یک دستگاه کامیونت به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و براثر این حادثه، سرنشینان خودرو سواری در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بودند.

تصادف مرگبار پژو 206 با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی+عکس

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی ابتدا جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری، مشغول امداد رسانی به سرنشینان خودرو سواری شدند.

تصادف مرگبار پژو 206 با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی+عکس

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و هر سه نفر از سرنشینان خودرو سواری را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه منتقل کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

یزدانی خاطرنشان کرد: پس از معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد یکی از سرنشینان(خانم 19 ساله) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و دو سرنشین دیگر(دو نفر مرد حدودا 27 ساله) که دچار مصدومیت شده بودند، به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

لازم به ذکر است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

انتهای پیام/

تصادف پژو 206 و کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.