برگزاری مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی در بهشهر

مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم سومین روز شهادت سردار حاج علی ییلاقی در بهشهر به بیان ویژگی‌ هایی از شهید ییلاقی پرداخت و گفت: زندگی شهید ییلاقی سراسر مبارزه، جهاد و استقامت بود و این انسان شریف با روحیه صبر و استقامت توانست این زندگی را دامه داد.

وی از شجاعت و دلیری شهید ییلاقی در جبهه‌ های جنگ اشاره کرد و افزود: اگر امروز جبهه مقاومت و اسلام پیروز است به برکت خون شهدا است.

سردار مومنی گفت: شهید ییلاقی در کمترین زمان با روحیه قوی، ایمان و پشتکار به فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا رسید و در این مدت فرماندهی در قلب رزمندگان جای گرفت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: شهید ییلاقی بیش از ۳۴ سال، جانبازی بیش از ۷۰ درصد را تحمل کرد و ایمان و اراده قوی اش اجازه نداد وی تسلیم شود.

وی گفت: سردار شهید حاج علی ییلاقی در اوج رشادت، شهامت و شجاعت شخصیتی بسیار متین، آرام و مصمم داشت و خودش را در معرض تهدید قرار می‌داد تا آسیبی به زیردستانش نرسد.

سردار مومنی افزود: جبهه شوم آمریکا، صهیونیست و آل سعود با تمام توان تلاش کردند تا شکافی در جبهه مقاومت ایجاد کنند، اما با روحیه شهادت طلبی ورهبری حکیمانه مقام معظم رهبری متحمّل شکست شدند و جبهه مقاومت و اسلام به پیروزی رسید.

وی گفت: استکبار در عرصه‌ های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به اسلام بود و فریاد‌های امروز آل سعود و آمریکا ناشی از شکست سخت آن‌ ها است و ایران به برکت رزمندگان و ایثارگران سربلندتر از هر زمان دیگر است و با اقتدار و عزّت به راهش ادامه می‌ دهد.

انتهای پیام/ م

حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار