ایمیدرو خبر داد:

برگزاری نشست مشترک معاون وزیر صنعت با هیات تجاری آذربایجان

نشست مشترک معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک با سرمایه گذارانی از آذربایجان با محوریت جذب سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک معاون وزیر صنعت با هیات تجاری از کشور آذربایجانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در این نشست مشترک ضمن استقبال از حضور فعالان اقتصادی به سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی از آمادگی این سازمان جهت ایجاد بسترهای لازم برای حضور فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی خبرداد و گفت: بیش از 43 هزار واحد صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.
 
معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت  به سرمایه گذاری مشترک بین دوکشور آذربایجان و ایران تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاران این کشور می توانند با توجه به نوع محصولاتی که تولید می‌کنند در شهرک‌های صنعتی مستقر و از مزیت های سرمایه گذاری در این مناطق بهره مند شوند.
 
گفتنی است؛ سرمایه‌گذارانی که از کشور آذربایجان ( باکو ) به ایران سفر کرده بودند، قرار هست در حوزه تولید محصولات ساختمانی به ویژه فرآوردهای نظیر BUILDING SYSEM، FLOORIG SYSTEMS ,….فعالیت کنند.
 
در این نشست پس از بررسی موقعیت شهرکهای صنعتی در استان ها ی مختلف مقرر شد ، سرمایه گذاران این کشور طی بازدیدی از شهرکهای صنعتی استان سمنان ، در یکی از شهرکهای صنعتی این استان با سرمایه گذاری بیش از 30 میلیون دلار برای بیش از 600 نفر اشتغال ایجاد کنند.
 
انتهای پیام/
 

نشست معاون وزیر با هیات تجاری آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار