کارتونیست‌های اصفهانی در راه کره

راهیابی آثار 10 کارتونیست اصفهانی به جشنواره کارتون SICACO کره

آثار10 نفر از هنرمندان، کاریکاتوریست‌ها و کارتونیست‌های اصفهانی به جشنواره بین‌المللی کارتون SICACO کره 2017 با موضوعاتی چون جام‌جهانی، شکست و پیروزی راه یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان، آثار10 نفر از هنرمندان، کاریکاتوریست‌ها و کارتونیست‌های اصفهانی به جشنواره بین‌المللی کارتون SICACO کره 2017 راه یافت.

این جشنواره با موضوعات جام‌جهانی، شکست، پیروزی و آزاد برگزار شد و 10 نفر از هنرمندان کارتونیست عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان موفق به راهیابی در دو بخش اصلی این جشنواره با عناوین «بهترین کارتون» (Best Cartoon) و «شایسته تقدیر» (Honorable Mentions) شده‌اند.

در بخش بهترین کارتون حامد بذرافکن، نگین نقیه، سمانه عیسوند محمودی و در بخش شایسته تقدیر منصوره دهقانی، ریحانه کریمیان، محسن حمزه‌زاده، آزاده زائری اصفهانی، عالیه مظاهری، جمال‌الدین اعتباریان و آیت نادری هنرمندان اصفهانی راه یافته به این جشنواره هستند.

بر اساس آنچه در کاتولوگ جشنواره ذکر شده این بخش‌ها جدای از 4 جایزه اصلی جشنواره (جایزه بزرگ، جایزه طلا، جایزه نقره و جایزه برنز) خواهند بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.