درویش: درخواست یک میلیاردی سایپا برای انتقال اخباری کذب است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: برای معاوضه محمدرضا اخباری با مهرداد محمدی درخواست یک میلیاردی ارائه نکردیم.

درویش: درخواست یک میلیاردی سایپا برای انتقال اخباری کذب استرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان اصفهان مبنی بر اینکه باشگاه سایپا در کنار درخواست معاوضه مهرداد محمدی با محمدرضا اخباری مبلغ یک میلیارد تومان هم از سپاهان درخواست کرده است، گفت: امروز (شنبه) به هیچ وجه با سرپرست تیم سایپا برای معاوضه اخباری با محمدی صحبت نکردیم که او چنین ادعایی مطرح کرده است. ما با طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان مذاکره کرده و درخواستمان را به او ارائه کردیم.

او ادامه داد: باشگاه سایپا در این مذاکرات راه‌های مختلف این معاوضه را به طاهری ارائه داد و قرار شد مسئولان باشگاه سپاهان پس از بررسی این پیشنهادات جوابشان را اعلام کنند. در جریان مذاکرات ما هیچ بحثی درمورد پرداخت یک میلیارد تومان از سوی سپاهان در کنار حضور مهرداد محمدی در سایپا برای انتقال اخباری به سپاهان مطرح نشد و این موضوع شایعه است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره زمان ارائه فهرست نفرات مدنظر علی دایی به این باشگاه گفت: دایی تاکنون فهرست نفرات مدنظرش را به ما تحویل نداده است، اما هر زمان این فهرست را تحویل بگیریم بلافاصله برای جذب بازیکنان مدنظر دایی اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/

تکذیب مبلغ انتقال اخباری به سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار