فضای سبز شهر خرم آباد؛

درختکاری۱۰ هکتار از بوستان ۶۵ هکتاری پشته حسین‌آباد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: ۱۰ هکتار از بوستان ۶۵ هکتاری پشته حسین‌آباد تا پایان امسال درختکاری می‌شود.

 به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید اسدالهی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: خوشبختانه اکنون به صورت مستمر و در مواقع مختلف شاهد درختکاری در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد هستیم.

وی افزود: به عنوان نمونه درختکاری تپه شهدا و پارک کاسیت در حال انجام بوده و ۶ هکتار از مجموعه بزرگ پشته حسین‌آباد، درختکاری و به سیستم‌های نوین آبیاری تجهیز شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: همچنین ۱۰ هکتار دیگر از این مجموعه تا پایان امسال و نوروز ۹۷ درختکاری خواهد شد.

اسدالهی در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۷ با توجه به اعتباری که برای مجموعه بزرگ بوستان پشته حسین‌آباد در نظر گرفته شده بخش عمده‌ای از آن درختکاری می‌شود، افزود: امیدواریم بتوان با احداث یک حلقه چاه و تامین آب مورد نیاز تا پایان سال ۹۷ درختکاری مجموعه ۶۵ هکتاری بوستان پشته حسین‌آباد را تکمیل کرد.

این مسئول در ادامه گفت: همچنین در سال آینده پارک صخره‌ای پشته حسین‌آباد نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدالهی در ادامه با اشاره به اینکه به دنبال محدود کردن چمن‌کاری و توسعه کاشت درخت و درختچه در سطح شهر هستیم، افزود: مطمئنا با این اقدام می‌توان از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آورد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: سعی‌مان بر این است تا درختکاری چهار هکتار از پارک آبشار طلایی را انجام دهیم.

اسدالهی در ادامه با اشاره به احداث چند پارک محله‌ای در منطقه گلدشت شرقی و غربی خرم‌آباد، عنوان کرد: همچنین در نظر داریم با مشارکت همگانی تا حد ممکن پیاده‌رو‌های سطح شهر را درختکاری کرده و از ظرفیت مردم برای نگه‌داری آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/د

۱۰ هکتار از بوستان ۶۵ هکتاری پشته حسین‌آباد درختکاری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.