رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا کنون از 26 طرح علمی-پژوهشی حمایت شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عقیلی،رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به مهم‌ترین حمایت‌های انجام شده از ابتدای سال از طرح های علمی-پژوهشی گفت: در این مدت به 24 طرح تسهیلات 5 میلیون تومانی و به 2 طرح نیز تسهیلات 20 میلیون تومانی ارائه شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد قرارگاه جهاد علمی در خراسان جنوبی افزود: باید بانک نیازمندی‌های خراسان جنوبی برای مخترعان راه‌اندازی شود.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح استان دو مشکل وجود دارد، گفت:نبود قرارگاه جهاد علمی یا مردمی یکی از این مشکلات است که در این راستا باید همه دانشگاه‌ها با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که دارند دور هم جمع شوند و یک دانشگاه یا مرکز رهبری جمع را برعهده گیرد و مشکلات استان را بررسی و برطرف کنند.

عقیلی با بیان اینکه از بزرگترین مشکلات این است که هیچگونه ارتباطی بین نخبگان با مشکلات استان وجود ندارد،افزود:در این راستا باید مرجعی برای انجام این امر ورود پیدا کند.
انتهای پیام/ب


ضرورت ایجاد قرارگاه جهاد علمی در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.