منوچهری: تغییرات تیم نفت در حد ۴ تا ۵ بازیکن است

سرپرست تیم نفت تهران گفت: حمید درخشان در ۲ روز آتی فهرست بازیکنان مدنظرش را در اختیار جهانیان قرار می دهد اما تغییرات تیم ما در حد چهار تا پنج بازیکن است.

حمید منوچهری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره بحث قرار گرفتن ۸ بازیکن در فهرست مازاد نفت تهران از سوی حمید درخشان بیان کرد: تمرینات نفت از فردا(دوشنبه) آغاز می شود و حمید درخشان هم تاکنون فهرست بازیکنان مدنظرش را در اختیار حمیدرضا جهانیان قرار نداده است. قرار است سرمربی نفت تا سه شنبه هفته جاری این کار را انجام دهد اما باید بگویم تغییر و تحول در فهرست بازیکنان نفت نهایتا در حد چهار تا پنج بازیکن است و درخشان ۸ بازیکن را در فهرست مازاد نمی گذارد.

او افزود: باشگاه نفت برای جذب بازیکن مشکلات زیادی دارد چراکه پروانه فعالیت در این باشگاه به نام جهانیان نیست و او تنها مبایعه نامه مالکیت را در اختیار دارد. طبیعی است تا زمانی هم که پروانه مالکیت به نام او نباشد نمی تواند برای تیم هزینه کند.

منوچهری درباره اینکه باشگاه نفت برای جذب بازیکن جدید باید ۲۰ درصد از بدهی هایش را تسویه کند، اظهار کرد: این موضوع هم جزء مواردی است که کار ما را برای جذب بازیکن سخت می کند. از طرفی با توجه به اینکه قانون فسخ یک طرفه قرارداد برای بازیکنان لغو شده است درصورتی که بازیکنی بخواهد از تیم نفت جدا شود باید با مسئولان باشگاه توافق کند و جهانیان هم نمی تواند بدون جلب رضایت بازیکنان نام آن ها را در فهرست فروش قرار دهد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: درخشان دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری اسامی بازیکنان مدنظر و مازادش را در اختیار جهانیان قرار می دهد و امیدوارم با وجود مشکلات موجود بتوانیم فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشته باشیم.

او درباره احتمال جدایی بازیکنانی مانند عیسی آل کثیر و میلاد فراهانی از تیم نفت گفت: شک نکنید بازیکنان نفت با توجه به توانایی هایشان از تیم های مختلف پیشنهادهای خوبی دارند اما برای جدایی باید با جهانیان توافق کنند.

منوچهری درباره اینکه آیا سجاد شهباززاده هم در فهرست بازیکنان درخشان قرار دارد یا خیر، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم اما باید بگویم‌ درخشان تاکنون صحبتی با شهباززاده نداشته است.

انتهای پیام/

توضیحات سرپرست نفت تهران درباره لیست مازاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار