جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار می‌شود

استاندار قزوین گفت: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای سال ۹۷ و در ایام نزدیک به روز خبرنگار برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات استان افزود: باید خانه مطبوعات مسئولیت برگزاری این جشنواره را برعهده بگیرد، منتهی جشنواره‌ای آبرومند که درشان و طراز استان باشد.

زاهدی اضافه کرد: آینده شغلی و امنیت رسانه‌ها مقوله مهمی است که می‌تواند با پایداری شغلی خبرنگاران سطح کیفی و حرفه‌ای رسانه‌ها را ارتقا ببخشد، اما اگر امنیت شغلی رسانه‌ها ضعیف باشد اعتماد به این حوزه ضعیف خواهد شد.

وی افزود: برای جبران این نقیصه، موضوع آموزش خبرنگاران و رسانه‌ها مقوله مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار گفت: اقتصاد رسانه و توجه به مسائل اقتصاد کارکنان رسانه دو مقوله متفاوت و متمایزی هستند که باید به هر دو بخش توجه شود و در این حوزه لازم است فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هر رسانه‌ای پرونده مجزایی تشکیل بدهد و با رویکرد اقتصاد رسانه آن را بررسی کند.

زاهدی ادامه داد: اگر احزاب قوی در کشور داشته باشیم مشکل اقتصادی رسانه‌ها مرتفع می‌شود و هر رسانه‌ای می‌تواند ارگان جریان و حزبی باشد.

استاندار از خانه مطبوعات استان خواست ساماندهی مطبوعات را جدی بگیرد و خبرنگاران واقعی را مشخص کند، چون در عرصه رسانه نیازی به سیاهی لشکر نیست!

وی ادامه داد: اگر رسانه‌ها و خبرنگاران ساماندهی و پالایش شوند هم حمایتی که از خانه و رسانه‌ها انجام می‌شود به خوبی مدیریت می‌شود و هم حیثیت و آبروی رسانه‌ها خدشه و آسیبی نخواهد دید.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین  با هیات مدیره خانه مطبوعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.