وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان مرکزی؛

صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی راهبرد وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده است.

صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی راهبرد وزارت اطلاعات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: امنیت زیرساخت رشد و توسعه در همه بخش‌ها است و وزارت اطلاعات راهبرد خود را صیانت از امنیت اقتصادی و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار داده و در این راه تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی افزود: اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، طلاب، دانش آموزان و همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه در سایه امنیت می‌توانند به نخبگی و شکوفایی دست یابند، بنابراین همکاری آحاد ملت با وزارت اطلاعات وظیفه‌ای همگانی است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران کانون توجه تروریست هاست، اما با فعالیت و تلاش مسئولان حفاظتی و امنیتی ده‌ها جریان تروریستی در نقاط مختلف کشور خنثی شده و توطئه دشمنان به خودشان بازگردانده شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به ناامنی‌های گسترده در کشور‌های منطقه ادامه داد: در شرایطی که مردم مظلوم کشور‌های منطقه از قبیل: عراق و سوریه به دست گروهک‌های تکفیری به شهادت می‌رسیدند و این ۲ کشور در نا امنی مطلق به سر می‌برد، اما جمهوری اسلامی ایران با همت نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور مردم دلسوز همیشه در صحنه، بیشترین امنیت و آرامش را تجربه کرد.

وی، شکست گروه های تروریستی را نتیجه وحدت و همدلی مسلمانان دانست و بیان کرد: استمرار این روند می تواند جهان اسلام را در همه زمینه ها پیروز و توطئه های دشمنان را خنثی سازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی  تصریح کرد: اختلاف بین جوامع اسلامی، هلاکت و نابودی امت ها را به دنبال دارد و برای جلوگیری از این مهم و غلبه بر دشمنان اسلام، باید آموزه های دین مبین اسلام سرلوحه امور قرار گیرد و با وحدت و انسجام توطئه های دشمنان خنثی شود.

شرایط نشاط و شادابی در جامعه فراهم شده

وی با بیان اینکه شرایط نشاط و شادابی در جامعه فراهم شده و نیروهای وزارت اطلاعات با اقتدار تمام در این شرایط امنیت و آرامش امت اسلامی را فراهم می کنند افزود: امنیت با فضای بسته و خفقان میسر نمی شود و با این فضا خیر و برکتی نصیب جامعه نخواهد شد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: براساس نظر سنجی خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 95، وزارت اطلاعات رتبه سوم را از حیث رضایت مردمی در بین دستگاه های اجرایی کشور کسب کرده و این موضوع، یک افتخار و سرمایه ارشمند برای وزارت اطلاعات است.

وی گفت: رعایت اصول اخلاقی یکی دیگر از محورهای فعالیت این وزارتخانه است و برخورد اخلاق مدار با مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چراکه پایمال شدن کرامت انسان ها موجب افزایش ناهنجاری های اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی، شکست گروه های تروریستی را نتیجه وحدت و همدلی مسلمانان دانست و بیان کرد: استمرار این روند می تواند جهان اسلام را در همه زمینه ها پیروز و توطئه های دشمنان را خنثی سازد.

وی ادامه داد: اختلاف بین جوامع اسلامی، هلاکت و نابودی امت ها را به دنبال دارد و برای جلوگیری از این مهم و غلبه بر دشمنان اسلام، باید آموزه های دین مبین اسلام سرلوحه امور قرار گیرد و با وحدت و انسجام توطئه های دشمنان خنثی شود.


انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.