استاندار بوشهر:

اعتبارات مناسبی برای طرح‌های پژوهشی در استان بوشهر تخصیص یابد

استاندار بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش و پژوهش در توسعه و پیشرفت جامعه گفت: اعتبارات مناسبی برای طرح‌های پژوهشی در استان بوشهر تخصیص یابد.

اعتبارات مناسبی برای طرح‌های پژوهشی در استان بوشهر تخصیص یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی داشته‌اند و از تاثیرگذارترین اقشار هستند.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در جامعه، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های جوانان دانشجو می‌توان به نوآوری، خلاقیت تحرک و توانمندی اشاره کرد و باید از این ویژگی‌های برای توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کرد.

استاندار بوشهر یکی از مطالبات به‌حق جامعه را گسترش کرسی‌های آزاداندیشی دانست و ادامه داد: روسای دانشگاه برای راه‌اندازی این کرسی‌ها در دانشگاه تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی خواستار رفع مشکلات استان بوشهر با مشارکت و همراهی دانشجویان شد و افزود: در این راستا باید طرح‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها تعریف شود و اعتبارات مناسب نیز در این زمینه تخصیص یابد تا شاهد توسعه و پیشرفت بهتر باشیم.

گراوند با بیان اینکه دانشجویان ایران اسلامی پرچم‌داران مبارزه با استکبار و استعمار هستند، تصریح کرد: در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی شاهد نقش‌آفرینی دانشجویان بوده‌ایم.

وی بیان کرد:‌ باید در دانشگاه‌های استان بوشهر کرسی‌های آزاد اندیشی که نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های دانشجویان دارد، ایجاد شود.

انتهای پیام/پ

 تخصیص اعتبارات مناسبی برای طرح‌های پژوهشی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.