سهمیه مستمری‌بگیران شهرستان میمه، حداقل 2 برابر افزایش یابد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مستمری‌بگیران شهرستان شاهین‌شهر و میمه 650 نفر هستند، که از مسؤولان این شهرستان درخواست کردیم این سهمیه حداقل دو برابر افزایش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امین عسگری عصر امروز در جشن تکریم معلولان شاهین‌شهر اظهار کرد: مستمری‌بگیران شهرستان شاهین‌شهر و میمه 650 نفر هستند، که از مسؤولان این شهرستان درخواست کردیم این سهمیه حداقل دو برابر افزایش یابد.

وی افزود: درخواست افزایش تعداد مستمری‌بگیران را به نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ارائه کردیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فعالیت سه مرکز خدمات‌رسانی به معلولان، خاطرنشان کرد: مرکزهای جامع خدمات‌رسانی به سالمندان در شهر میمه و نگهداری کودکان مبتلا به اوتیسم هم امسال در شاهین‌شهر راه‌اندازی شده است.

وی درخواست بازنشستگی پیش از موعد، صدور پلاک ویژه خودرو و مناسب‌سازی مکان‌های عمومی برای معلولان را از درخواست‌های 2 هزار و 500 معلول تحت پوشش اداره بهزیستی شاهین‌شهر و میمه دانست.

عسگری گوشه‌ای از توانمندی‌های معلولان این شهرستان را یادآور شد و مطرح کرد: تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری، ثبت اختراع و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی، از جمله موفقیت‌های معلولان  بوده است.

وی حضور معلولان شاهین‌شهری در تیم پارالمپیک کشور را نشانه توانمندی‌های ورزشی معلولان برشمرد و اظهار داشت: از هیأت‌های ورزشی درخواست می‌کنیم، هیأت‌های ویژه شطرنج، گل‌بال و والیبال نشسته را برای معلولان ایجاد کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه این نوید را به معلولان داد در صورتی‌ که به ویلچر برای رفت‌وآمد و بسته‌های مخصوص پانسمان  بیماران دارای زخم بستر نیاز داشته باشند به اداره بهزیستی این شهرستان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.