برگزاری نخستین همایش مشترک کارشناسی حسابداری و حسابرسی

نخستین همایش سراسری مشترک کارشناسی حسابداری و حسابرسی به میزبانی دانشگاه اصفهان و با همکاری کانون کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نخستین همایش سراسری مشترک کارشناسی حسابداری و حسابرسی عصر یکشنبه به میزبانی دانشگاه اصفهان و با همکاری کانون کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان برگزار شد.

این همایش نیم روزه با هدف حسابرسی و نقش آن در مبارزه با فساد، ایجاد انضباط اقتصادی و اجتماعی و در نهایت شکل گیری روحیه اعتماد میان بخش های اقتصادی برپا شده بود.

مدیرگروه حسابداری و رئیس دانشکده اقتصاد اصفهان، رئیس هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری، شهردار اصفهان و چند تن از اساتید دانشگاه و کارشناسان دادگستری از جمله سخنرانان این برنامه بودند.

ناصر ایزدی‌نیا دبیر این همایش  گفت: مدعوین در همایش سراسری مشترک کارشناسی حسابداری و حسابرسی از کل کشور هستند و می توان گفت در نوع خودش برای نخستین بار در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های برگزاری همایش عنوان کرد: همایش مشترک کارشناسی حسابداری و حسابرسی همزمان شد با روز جهانی مبارزه با فساد، روز حسابدار و هفته پژوهش که بر اهمیت برگزاری چنین همایشی افزوده است.

گفتنی است همایش نیم روزه مشترک کارشناسی حسابداری و حسابرسی شامگاه یکشنبه با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/م 

 

همایش مشترک کارشناسی حسابداری و حسابرسی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.