وداع مردم اراک با پیکر کوهنوردان حادثه اشترانکوه

مردم شهر اراک با حضور در مسیر حرکت پیکر کوهنوردان حادثه اشترانکوه با آن‌ها وداع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم شهر اراک با حضور در مسیر حرکت انتقال پیکر کوهنوردان جان باخته در حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات اشترانکوه لرستان با آن‌ها وداع کردند.


هفدهم آذر ماه یک گروه کوهنورد استان خراسان رضوی شامل ۱۵ کوهنورد همراه یک راهنما از اهالی لرستان به منظور صعود به قله کول جنو در ارتفاعات ۳ هزار و ۸۰۰ متری اشترانکوه لرستان را داشتند که در مسیر بازگشت گرفتار برف و کولاک شدید و بهمن می‌شوند و ۸ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

عملیات جستجو ۳ روز طول کشید و در طول این مدت ۶ کوهنورد نجات یافته و جسد ۹ کوهنورد ضمن شناسایی به پایگاه امدادی ازنا منتقل شدند.

وزیر ورزش و جوانان هم در پیامی جان باختن ۹ کوهنورد حادثه سقوط بهمن ارتفاعات اشترانکوه لرستان را به خانواده‌های این عزیزان و جامعه ورزش کشور تسلیت گفت.

حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در پیامی حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه و جان باختن تعدادی کوهنورد را تسلیت گفت و افزود: از ساعات اولیه این حادثه، کوهنوردان استان مرکزی به یاد روز‌های تلخ آذرماه ۸۵ در کنار تیم‌های امدادی آماده همکاری لازم بوده و هستند.

انتهای پیام / ج

حضور مردم اراک در مسیر انتقال پیکر کوهنوردان حادثه اشترانکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.