محمد زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

پروژه برقی سازی قطار مشهد - تهران در مراحل پایانی

مدیر عامل راه آهن گفت: تمامی مراحل برقی کردن قطار تهران – مشهد به پایان رسیده و تنها در مرحله گشایش LC هستیم.

خبرهای خوش برای برقی کردن قطار تهران – مشهد درآینده نزدیک / افزایش 10 درصدی ظرفیت حمل بار در بخش ریلیسعید محمد زاده مدیر عامل راه آهن در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه امسال  میزان ظرفیت حمل بار از طریق ریل، 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، اظهار کرد: در بخش ناوگان مسافری سعی کرده ایم با استفاده از مدل های مختلف حمایتی از جمله فنی و اعتباری اقدامات لازم را برای توسعه  این ناوگان به کار گیریم.

وی در ادامه به راه اندازی قطار برقی تهران – مشهد اشاره کرد و گفت: تمامی اقدامات  لازم برای  برقی کردن قطار تهران _ مشهد انجام شده و در مرحله گشایش LC هستیم .

 محمد زاده تصریح کرد: هم اکنون منتظر پیش پرداخت 15 درصدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم و با گشایش های LC  به زودی خبرهای خوشی برای برقی کردن قطار تهران _مشهد خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص قطارهای حومه ای گفت: امسال قراردادی با شرکت کره ای و هیوندا مبنی برای افزایش ظرفیت ناوگان مسافری معادل 450 دستگاه ناوگان ریلی  با ظرفیت 70 میلیون صندلی  منعقد کرده ایم.

 انتهای پیام /

افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت حمل بار در بخش ریلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسن از هندیجان
۱۹:۵۶ ۰۸ دی ۱۳۹۶
درست این است که ابتدا مسیرهایی مانند بوشهر بندرامام که 12سال از تصویب آن می گذرد و قسمتی درمسیر راه آهن ساحلی بندرامام تا بندرعباس درجنوب می باشد.اجرایی شود.
آخرین اخبار