از تخلف های مالی تا فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن جدید در باشگاه استقلال

یکی از مدیران باشگاه استقلال از آخرین وضعیت مالی و نقل و انتقالاتی آبی های پایتخت خبر داد.

از تخلف های مالی تا فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن جدید در باشگاه استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه مطرح شده بر اساس گزارش حسابرسی انجام شده از باشگاه استقلال در فصل ۹۵ - ۹۴ موارد جالب توجهی درباره قرارداد بازیکنان استقلال و نقص و یا پایبند نبودن به مصوبات هیئت مدیره به چشم می‌آید و در این میان تخلفات زیادی در حساب‌های باشگاه استقلال انجام شده اما یکی از مدیران این باشگاه این موضوع را تکذیب اعلام کرد.

استقلال تخلف مالی نداشته است

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه اعلام شده تخلفات مالی در باشگاه استقلال انجام شده است یا خیر گفت :حتی یک مورد نیز رخ نداده و این مسئله با قاطعیت تکذیب می کنم.به این ترتیب در باشگاه استقلال تخلف مالی صورت نگرفته است.

لیست شفر فردا اعلام می شود 

او درباره لیست ورودی و خروجی شفر سرمربی استقلال بیان کرد:لیست ورودی و خروجی شفر تا فردا اعلام می شود.

پیشنهاد ذوب آهن برای سجاد به دست ما رسیده است

توفیقی درباره اینکه آیا پیشنهادی از باشگاه ذوب آهن برای شهباززاده و پیشنهادی از فولاد برای بیت سعید به دست استقلال رسیده است یا خیر گفت:پیشنهاد ذوب برای شهباززاده به دست ما رسیده و این موضوع در حال بررسی است.اما در مورد بیت سعید هنوز پیشنهادی از باشگاه فولاد به دست ما نرسیده است.

مذاکره ای برای جذب ال کثیر نداشتیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب ال کثیر مذاکره ای با باشگاه نفت داشته اید یا خیر گفت:خیر مذاکره ای با این باشگاه نداشتیم 

منزل شفر و دستیاران سرمربی تهیه شده است

توفیقی در مورد تهیه منزل و دستیارانش عنوان کرد :منزل شفر و دستیاران او تهیه شده است اما به دلیل اینکه بازی ها پیوسته و در فاصله کمی برگزار می شد به همین دلیل سرمربی ترجیح داد که در این مدت همچنان در اردو و هتل حضور داشته باشد. شفر و دیگر دستیارانش به زودی طی امروز و فردا در منازلی که به نظر خودشان تهیه شده مستقر می شوند.

کولی هفته جاری به ایران می آید

او درباره حضور میگوئل کولی به عنوان دستیار جدید در راس کادر فنی گفت: این مربی تا پایان هفته به ایران می آید و حتی منزلی هم برای او در نظر گرفته شده است.

20 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت می شود

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره پرداختی مطالبات بازیکنان تصریح کرد:طبق هماهنگی های صورت گرفته به زودی 20 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.

انصاری و بیت سعید مصدوم هستند

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره غیبت انصاری و بیت سعید در تمرین امروز تیم گفت:این 2 بازیکن مصدوم هستند و به همین دلیل در تمرین شرکت نکردند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.