اجرای طرح خانه محله با هدف ایجاد امنیت و آسایش در منطقه امت آباد آمل

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از اجرای طرح خانه محله در منطقه امت آباد آمل با پیشرفت ۹۰ درصد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از طرح خانه محله در منطقه امت آباد آمل از پیشرفت ۹۰ درصدی این طرح خبر داد و گفت: با ظرفیت‌های موجود و اعلام رضایت از اجرای آن، امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر شاهد افتتاح این طرح‌ها همچون در شهر‌های بابل، ساری و قائمشهر در حال ساخت است.

وی افزود: بودجه ۷۵۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات به مناطق محروم در نظر گرفته شد تا شاهد اتمام طرح‌های از این قبیل خانه محله باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: آموزش اهالی این مناطق با هدایت به مراکز خود مراقبتی انجام و برای جوانان و نوجوانان کلاس‌های آموزشی از قبیل: موسیقی، هنر و برای خانواده‌ها مراکز بهداشتی در نظر گرفته می‌شود.

یونسی بازسازی و بهسازی کوچه‌ها، تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت که از لحاظ مالی و جسمانی دچار مشکل هستند را از برنامه‌های در حال انجام دانست.

وی گفت: بازسازی بافت محله، فاضلاب خیابان‌ها، تیر‌های چراغ برق و جابجایی لوله کشی‌های گاز که مانع تردد هستند از موارد در حال اجراست.

یونسی اشتغال را یکی از مشکلات این مناطق عنوان کرد و افزود: در بحث اشتغال نیز عده‌ای از این افراد با هماهنگی سازمان‌های ذیربط همانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرک‌های صنعتی معرفی می‌شوند و افرادی که دارای حرفه هستند از آن‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که به‌دنبال حرفه آموزی هستند به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند، گفت: پس از اخذ مدرک فنی حرفه‌ای وام‌های اشتغال به آن‌ها داده می‌شود تا بتوانند شغلی را ایجاد و از این طریق امرار معاش کنند.

انتهای پیام/آ

ساخت خانه‌های محله در مناطق محروم مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.