نشر انقلاب با زبان هنر؛ وظیفه اصلی حوزه هنری

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور گفت: شناخت، تولید و ابلاغ پیام انقلاب به زبان هنر، رسالت اصلی حوزه هنری است.

نشر انقلاب با زبان هنر؛ وظیفه اصلی حوزه هنریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مجید مصلحی در مراسم معارفه رییس جدید حوزه هنری آذربایجان شرقی، فیلم، سینما، تئاتر، موسیقی و ... را مجموعه‌ای از ابزار‌های هنری برای انتقال عناصری چون ارزش‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد.


وی در ادامه با بیان اینکه حوزه هنری در عرصه تحقق رسالت خود با هیچ نهاد و هیچ کس رقابت نمی‌کند گفت: کار‌های زمین مانده در عرصه هنر زیاد و یکی از شرایط و الزامات تحقق اهداف حوزه هنری تعامل با نیروی انسانی به خصوص هنرمندان است.


مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با بیان اینکه تولید برنامه‌های تهدید محور، آفت برنامه سازی در عرصه هنر است گفت: برنامه‌های فرصت محور یعنی تولید برنامه‌هایی مطابق با فطرت مردم و در این صورت است که هنر برای مردم قابل قبول خواهد بود.


در این مراسم حجت الاسلام محمدتقی محمدیان به عنوان رییس جدید حوزه هنری استان معرفی و از خدمات ۴ ساله حسن میلانی رییس پیشین این حوزه قدردانی شد.

انتهای پیام/خ

حوزه هنری در عرصه تحقق رسالت خود با هیچ نهاد و هیچ کس رقابت نمی‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار