ثبت نام بیست و نهمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید هرمزگان

ثبت نام اینترنتی بیست ونهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه هرمزگان از بیست و پنجم آذر آغاز می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،کیامرث برخورداری مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: فرایند ثبت نام اینترنتی بیست ونهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه هرمزگان از بیست و پنجم آذرماه آغاز می شود.

 وی افزود: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان به مدت یک ماه می توانند به سامانه emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و برای حضور در بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از جامعه کار و تولید ثبت نام کنند .

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی ومعرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان نموده و تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند برای  ثبت نام اینترنتی کارگران و گروه کار نمونه اقدام کنند.

برخورداری افزود: انتخاب و معرفی کارگران، گروه های کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی با عنوان جشنواره امتنان، در استان ها و در سطح کشور تجلیل می شوند.

وی گفت:جشنواره امتنان از کارگران نمونه، هر ساله در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و همچنین شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه های مختلف تولید برگزار می شود.

ثبت نام کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

ثبت نام بیست و نهمین جشنواره ملی امتنان در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.