کاهش اعتبارت راه آهن در کل کشور

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از کاهش اعتبارات راه آهن در کل کشور در لایحه تقدیمی دولت به مجلس خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت‌الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و استاندار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره راه آهن کشور گفت: در لایحه تقدیمی دولت به مجلس اعتبارات راه آهن در کل کشور کاهش یافته است که امکان ساخت راه‌آهن با این میزان وجود نداشته بلکه تنها فاینانس مهم است.

وی افزود: خطی از راه‌آهن بافق مشهد به فردوس قرار است کشیده شود و با توجه به اینکه بودجه تقدیم مجلس شده اما وضعیت بودجه برای راه‌های به دست آوردن اعتبارت باید مشخص باشد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با آنچه که در لایحه تقدیمی دولت به مجلس صورت گرفته است اعتبارت راه آهن در کل کشور کاهش یافته و در این دیدار حضار خواستار پیگیری افزایش اعتبارات راه‌آهن در مجلس بودند اما با بودجه عمومی کشور امکان ساخت راه آهن در کشور وجود ندارد.


حجت الاسلام عبادی افزود: درحال حاضر تنها چیزی که بسیار مهم است فاینانس است که در این راستا مشاوره‌هایی انجام شده و راه‌حل‌هایی به دست آمده است که هرگاه اجرایی شد به مردم استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/ب


امکان ساخت راه آهن در کشور وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار