شهردار بیرجند؛

شاخص منابع مالی برای هر شهروند بیرجندی تنها 300 هزار تومان است

شهردار بیرجند گفت: شاخص منابع مالی برای هر شهروند بیرجندی تنها 300 هزار تومان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محمدعلی جاوید شهردار بیرجند،صبح امروز در دیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی و فرمانده پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه بیرجند در پایین‌ترین سطح از شاخص‌ها در بین استان‌های کشور است،گفت: شاخص منابع مالی برای هر شهروند ایرانی 800 هزار تومان تعیین شده که این میزان برای هر شهروند بیرجندی 300 هزار تومان است.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و ارتش جمهوری اسلامی در راستای ارتقای شاخص‌های شهری افزود:شهرداری بیرجند در راستای ارتقاء شاخص‌های شهری از تجربیات مهندسان ارتش بهره می‌گیرد.


ارتش آمادگی خدمت برای ارتقاء شاخص‌های شهری بیرجند را دارد

امیر سرتیپ دوم ستاد یوسفی فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: یگان‌های ارتش مستقر در خراسان جنوبی افراد قانونمدار، پرتلاش و خدوم هستند که آمادگی خدمت برای ارتقاء شاخص‌های شهری را دارند.


وی افزود: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی در زمینه مدیریت بحران، خدمات مهندسی، مشاوره‌ای و فکری و حوزه شهری در مجموعه ارتش وجود دارد که می‌توانند به ارتقاء شاخص‌های شهری کمک کنند.


سرهنگ عباسی،فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور نیز در این دیدار گفت: مجموعه ارتش آمادگی دارد در ارتقاء شاخص‌های شهری، شهرداری بیرجند را در تمام زمینه‌ها همراهی کند.


وی افزود: بخشی از جمعیت شهری بیرجند را اعضای مجموعه ارتش جمهوری اسلامی تشکیل می‌دهند که همراهی با شهرداری را وظیفه خود می‌‌دانند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار