حجت الاسلام و المسلمين محمدیان:

معلمان در گسترش فرهنگ پژوهش دانش آموزی کمک کنند

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت:‌ معلمان هم باید در گسترش فرهنگ پژوهش دانش آموزی تلاش کرده تا دستاورد های علمی دانش آموزان به تجاری سازی تبدیل شود.

معلمان در گسترش فرهنگ پژوهش دانش آموزی کمک کنندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمين محی الدين بهرام محمديان در آئین تجلیل از 21 دانش آموز برگزیده فعالیت های پژوهشی كه در دبستان آرمینه مصلی نژاد منطقه 6 تهران با حضور وزراي آموزش و پرورش وعلوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد،‌ عنوان كرد: موضوع پژوهش در آموزش‌وپرورش از مسائل جدی ماست؛ زيرا ما موظف هستيم تصميمات را بر اساس پژوهش داشته باشيم و همه اقدامات باید پیوست پژوهشی داشته باشد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ پژوهش در آموزش و پرورش شکل بگیرد، گفت: کار پژوهشی دانش آموزان متفاوت از کار پژوهشی است که در دانشگاه ها اتفاق می افتد و در آموزش و پرورش بحثی داریم که پژوهش را مقدم بر کارها بدانیم و یک بحث دیگر تربیت نسل آینده است که آموزشی مبتنی بر پژوهش در یک بستر فرهنگی به تربیت منجر شود.
‎حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان بیان کرد: معلمان هم باید در گسترش فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزان تلاش کنند تا دستاورد های علمی دانش آموزان به تجاری سازی تبدیل شود.

‎وی با اشاره هدف اصلی در پژوهش دانش آموزان، بیان کرد: باید روحیه پرسشگری و جستجوگری در میان آنها اتفاق بیفتدالبته امروز شاهد گسترش روز افزون انجام کارهای پژوهشی در میان دانش آموزان هستیم؛ امیدواریم شاهد پژوهشگران جوانی باشیم که از آموزش و پرورش برخاسته و در عرصه های علمی می درخشند.

انتهای پیام/

آغاز هفته پژوهش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.