آغاز طرح زمستانی هلال احمرمازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از آغاز طرح زمستانی این جمعیت خبرداد.


آغاز طرح زمستانی هلال احمرمازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری گفت: طرح زمستانی هلال احمر مازندران همزمان با سراسر کشور از دیروز آغاز شد و تا ۲۰ اسفند ماه جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود:هدف اجرای این طرح پوشش امدادی بهینه حوادث راه‌های ارتباطی استان به ویژه مناطق کوهستانی و برف گیر و صعب العبور است.

وی گفت: براین اساس گروه‌های امدادی مجهز تا ۲۰ اسفند در نقاط پرحادثه جاده‌ای استان و ۴ گردنه برفگیر و کوهستانی، کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر مستقر خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:نیرو‌های امداد و نجات زمستانی هلال احمراستان با توجه به وضعیت جوی امسال زودتر از موعد، در جاده‌های برفی و گردنه‌های صعب العبور این استان مستقر شدند تا خدمات موردنیاز هموطنان را در کمترین زمان ممکن ارائه نمایند.

وی زمان اجرای این طرح را ۹۰ روز اعلام کرد و گفت: در این طرح بیش از ۲۵۰ نفر از نجاتگران، امدادگران و همکاران هلال احمر استان با بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر روز مشارکت حضور دارند.

دکتراکبری گفت:علاوه بر این تیم سگه‌ای تجسس و گروه‌های تخصصی واکنش سریع نیز شبانه روزی  آماده باش خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: همه پایگاه‌های بین شهری استان نیز به عنوان واحد‌های پشتیبانی تجهیز شدند تا درصورت نیاز به کمک گروه‌های عمل کننده بشتابند.

وی افزود:در این طرح ۵۰ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی و کمکدار و یک فروند بالگرد امدادی نیزمشارکت دارند.

انتهای پیام/ر

حضور نیرو‌های هلال احمر در محور‌های برفگیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.