دایی: مشکلات داوری نبود، سایپا در رتبه دوم جدول قرار می‌گرفت

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: در کنار کم‌ تجربگی بازیکنان‌مان از داوری‌ هم ضرر زیادی دیدیم و اگر این مشکل نبود در جایگاه دوم جدول قرار می‌گرفتیم.

دایی مشکلات داوری نبود، سایپا در رتبه دوم جدول قرار می‌گرفتمحمد دایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از اتمام نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: از روز گذشته تمرینات‌مان را شروع کرده و قرار است فردا (چهارشنبه) فهرست بازیکنان مدنظر کادر فنی که شامل بازیکنان ایرانی و خارجی هستند در اختیار باشگاه قرار بگیرد و بر همین اساس برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ما اقدام شود.

او درباره اینکه آیا از عملکرد سایپا در نیم فصل نخست لیگ برتر راضی است یا خیر تصریح کرد: باتوجه به بضاعت و جوانی تیم‌مان صد در صد از عملکرد سایپا رضایت دارم و معتقدم در نیم فصل نخست لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم. بدون شک اگر داوری در برخی از بازی‌ها به ضرر سایپا سوت نمی‌زد رتبه ما در جدول لیگ بالاتر بود و دست کم می‌توانستیم در جایگاه دوم قرار بگیریم.

او ادامه داد: طبق ارزیابی کارشناسان داوری، سایپا تنها تیمی ‌است که در نیم فصل نخست لیگ برتر هیچ سودی از داوری‌ها نبرده و تمام اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است، امیدواریم این مسائل در نیم فصل دوم کمتر شود تا تیم‌ها به حق واقعی خودشان برسند.

مربی تیم فوتبال سایپا تهران در مورد ارزیابی‌اش از کیفیت رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل نخست گفت: نتایج نیم فصل نخست نشان داد که هیچ تیم ضعیفی در رقابت‌های لیگ برتر وجود ندارد و تمام تیم‌ها در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند بدون شک در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر و حساس‌تر می‌شود و برای نتیجه‌گیری در دور برگشت رقابت‌ها باید تیم‌مان را تقویت کنیم.

او افزود: متاسفانه تعطیلات مداوم لیگ به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی به کیفیت رقابت‌ها لطمه می‌زند و حساسیت رقابت‌ها را از بین می‌برد اعتقاد دارم لیگ ما یک پارچه نیست و تیم‌ها در چنین وضعیتی از شرایط خوب عقب می‌مانند، در واقع نیم فصل نخست رقابت‌ها به چند نیمه تقسیم شد که این امر کیفیت باشگاه را از بین می‌برد.

دایی با اشاره به لزوم تقویت سایپا برای نیم فصل دوم تصریح کرد: در نیم فصل دوم نیاز به جذب چند بازیکن جدید داریم تا بتوانیم خلاء نفراتی که در اردوی تیم ملی مصدوم شدند را از بین ببریم. محمد حسین کنعانی زادگان مدافع سایپا در اردوی تیم ملی رباط صلیبی پاره کرد و قطعا به جای او یک مدافع جدید جذب می‌کنیم ضمن اینکه در پست مهاجم و هافبک هم نیاز به تقویت داریم.

او در مورد آخرین وضعیت محمدرضا اخباری دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا گفت: اخباری اکنون با ما تمرین می‌کند و بدون شک با رفع ‌آسیب‌دیدگی‌اش در نیم فصل دوم عملکرد‌ متفاوتی از او می‌بینیم.

مربی تیم فوتبال سایپا تهران در پایان درباره ارزیابی از کیفیت قضاوت داوران در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: در کنار قضاوت‌های ضعیف برخی از داوران باید از چینش تیم‌های داوری‌ هم ایراد اساسی گرفت، نمی‌دانم بر چه مبنا و تفکری تیم‌های داوری چیده می‌شوند اما مسئولان کمیته داوران باید دقت بیشتری در این امر داشته باشند. به نظر من داوران جوان و با کیفیتی در فوتبال ایران قضاوت می‌کنند، اما باید در نیم فصل دوم اشتباهات آن‌ها و همچنین داوران بین‌المللی فوتبال کشورمان کاهش یابد و تیم‌ها از این لحاظ دغدغه‌ای را حس نکنند.

انتهای پیام/

اظهارات دایی درباره عملکرد تیم سایپا در لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار