اختتامیه جشنواره تئاتر کردی سقز

چهارمین جشنواره تئاتر کردی سقز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

اختتامیه جشنواره تئاتر کردی سقز به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،پس از چهار روز و اجرای 12 نمایش از سوی گروه های مختلف جشنواره تئاتر کردی سقز  پایان یافت.

در مراسم  اختتامیه  این  جشنواره در بخش طراحی بروشور، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به باقر سروش برای نمایش "ئه وانگه ل" از بیجار ، در بخش موسیقی، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به کامبیز اسدی برای نمایش “پانکیه‌کان” از سنندج، در بخش طراحی صحنه، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به حسن ترقی برای نمایش ” پانکیه‌کان” از سنندج، در بخش طراح لباس تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست  به سونیا صادقی برای نمایش ”زه‌ماوه‌نی خوێن” از سقز و در بخش طراحی نورهم تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سامان ارمی برای نمایش ” سه‌رده‌می بێ تاوانی” از مهاباد اهدا شد.

 

در بخش گریم جشنواره  ، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ماندانا بدوی برای نمایش “له پشت درگا” از بوکان، در بخش بازیگری زن، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست به شبنم یوسفی برای نمایش ” عیشا” از ارومیه، در بخش بازیگری مرد، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست این جشنواره به سعد قهرمانی برای نمایش ” له پشت درگا” از بوکان تعلق گرفت.

 

در بخش نمایش نامه نویس هیات داوران جایزه خود شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به صابر نیکبخت برای نمایش ”پانکیه‌کان” از سنندج و در بخش کارگردانی تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به حسن ترقی برای نمایش ”پانکیه‌کان” از سنندج اهدا کرد.

چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز ١۶ تا ١٩ آذر با اجرای ۱۲ نمایش  و با داوری قطب الدین صادقی، کورش سلیمانی و علی ظفر قهرمانی نژاد برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اختتامیه جشنواره تئاتر کردی سقز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.