امام جمعه شهرستان رزن:

افزایش پرداخت زکات در رزن

مسئول ستاد زکات شهرستان رزن ازافزایش 120درصدی  پرداخت زکات در شهرستان رزن خبرداد.

افزایش پرداخت زکات در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده مسئول ستاد زکات شهرستان رزن با بیان اینکه در دومین جلسه شورای زکات این شهرستان با اشاره به اینکه پرداخت زکات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: پرداخت زکات یک امر واجب است که همه باید برای جمع‌آوری و پرداخت آن تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی با عنوان اینکه پرداخت زکات دارای آثار بسیار مطلوب در زندگی زکات دهنده می‌باشد گفت: پرداخت زکات موجب فزونی نعمت‌های الهی شده و سبب می‌شود قلب زکات دهندگان همواره رئوف و مهربان باشد.

مسئول ستاد زکات شهرستان رزن اظهار داشت : دیدارهای چهره به چهره، برپایی جلسات سخنرانی، تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی از عوامل ترغیب و تشویق افراد برای پرداخت زکات است که نقش مهمی در افزایش جمع آوری زکات در سطح جامعه دارد.

 مولازاده با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روحانیون در ترویج پرداخت زکات گفت: بایداهمیت پرداخت زکات در جامعه تبیین شود که در این میان روحانیون و ائمه جمعه نقش مهم و اساسی دارند.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات زمینه‌ساز گسترش عدالت و کاهش فقر در جامعه می‌باشد افزود: مسئولان باید با گسترش فعالیت‌های تبلیغی در نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات تلاش و همت ویژه‌ای به کار گیرند.

در کل شهرستان رزن ادامه داد:بیش از 126نفر به عنوان عاملین زکات،در جمع آوری زکات کمک می‌کنند گفت: در شهرستان رزن بیش از 780نفردر بحث زکات فعالیت چشمگیری دارند که این تعداد باید افزایش یابد.

وی تاکید کرد: از این زکات جمع آوری شده 183میلیون تومان به عنوان زکات فطریه،37میلیون تومان زکات مال و233میلیون تومان به عنوان سایر زکات توسط مردم خیر شهرستان رزن جمع آوری شده است.

انتها پیام/ب

افزایش 120 درصد پرداخت زکات درشهرستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.