رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان:

کمبودی در تامین میوه‌های شب یلدا نداریم

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی آذرماه و فرارسیدن شب چله، هیچ کمبودی در تامین میوه‌های شب یلدا نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناصر اطرج  اظهار داشت: در حال حاضر هیچ کمبودی در تامین میوه‌های شب چله نداریم و اگر شاهد افزایش قیمت چند درصدی میوه‌های شب یلدا هستیم به خاطر افزایش تقاضا هست.

وی از افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی میوه‌های شب چله خبر داد و بیان داشت: احتمال دارد تا چند روز آینده برخی از میوه ها همچون انار، هندوانه، آناناس و نارگیل که تقاضای بیشتری برای شب یلدا دارد بین ۱۰ تا ۱۵ درصد گران شود.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر بازار میوه شرایط خوبی دارد و قیمت ها نسبت به هفته های گذشته افزایش چندانی نداشته است.

وی بیان داشت: اگر تا هفته آینده اتفاق خاصی در کشور رخ ندهد و شرایط جوی ثابت باشد قیمت‌ها برای شب یلدا تغییر چندانی نخواهد کرد اما در صورت بروز هر مشکلی، بازار تحت تاثیر قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با اشاره به وقوع سرمازدگی در برخی از مناطق جنوبی کشور، گفت: در صورت تداوم این شرایط بازار میوه و تره بار شاهد افزایش قیمت خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر قیمت انار مرغوب در میدان میوه و تره بار شش هزار تومان است که همین محصول در سردخانه ها تا نرخ هفت هزار تومان فروخته می شود. همچنین نرخ هندوانه در میدان میوه و تره بار بین یک هزار و ۴۰۰ تومان تا یک هزار و ۵۰۰ تومان است.

اطرج در خصوص بازار مرکبات نیز گفت: کمبودی در تامین پرتقال و نارنگی نداریم و نرخ آنها از ثبات نسبی در بازار برخوردار است.

 

انتهای پیام/م

 

تا هفته آینده قیمت میوه در بازار اصفهان برای شب یلدا تغییر چندانی نخواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار