تمام محورهای خراسان شمالی لغزنده است

رئیس پلیس ‌راه استان خراسان شمالی گفت : به سبب بارندگی از بامداد امروز در محورهای استان خراسان شمالی هم‌اکنون تمامی محورهای استان خراسان شمالی لغزنده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس ‌راه خراسان شمالی گفت : هم‌اکنون محور بجنورد به آشخانه، چمن بید به جنگل گلستان، بجنورد به رازوجرگلان و بجنورد به اسفراین به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.

وی افزود: گردنه امین‌الله و اسدلی در محورهای بجنورد به آشخانه و بجنورد به اسفراین در حال حاضر به دلیل بارش باران و برف لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد از این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.

حسین زاده با بیان اینکه هم اکنون در محور راز بارش را شاهد هستیم ، اظهار کرد : باید بیش از هر زمان رعایت سرعت مطمئنه و بویژه فاصله طولی را داشته باشند، زیرا در این زمان بر اثر لغزندگی جاده فرصت زیادی برای ترمزگرفتن لازم است.

وی توصیه کرد: رانندگان حتماً برف‌پاک‌کن ، بخاری و لاستیک‌های خودروهای خود را کنترل کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان داشته باشند.

وی با اشاره به  این که اکنون ترافیک در محورهای استان روان است و تردد در جاده های استان بدون مشکل خاص برقرار است ، اظهار کرد : به رانندگان توصیه می شود حتما تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

گفتنی است : طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را دارد و در رتبه 23 قرار دارد.

انتهای پیام/آ

لغزندگی جاده های استان خراسان شمالی بر اثر بارش برف و باران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.