افزایش چند برابری عضو گیری هئیت های ورزشی منطقه اروند

مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند از افزایش چند برابری عضو گیری هئیت های ورزشی منطقه اروند در پی برگزاری جشنواره جزیره ورزش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛پیمان ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره جزیره ورزش گفت:  یکی از اهداف جشنواره جزیره ورزش معرفی رشته های ورزشی بوده است. که تا حد زیادی این هدف رسیده است.

وی  افزود: هئیت های ورزشی، در شب های برگزاری جشنواره جذب نفرات خوبی داشته اند و برخی هئیت ها همچون بیلیارد، تیراندازی وصخره نوردی عنوان کرده اند که تعداد اعضایشان در گذشته ناچیز بوده و در این شب ها شاهد جذب عضو قابل توجه بوده اند.

 مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با یادآور شدن اینکه میزان جذب عضو بعد از گذشت یک تا دو ماه مشخص می شود، گفت: پیش از برگزاری جشنواره آمار تعداد ورزشکاران و اعضای هئیت های ورزشی به تفکیک ازطریق هئیت پزشکی ورزشی گرفته شد که پس از دو ماه باز هم آمار سازمان یافته های ورزشی از هئیت پزشکی ورزشی ادارات ورزش خرمشهر و آبادان اخذ خواهد شد تا درصد سازمان یافته ها دقیقا مشخص شود.

ادیبی به حضور هیئت عراقی به سرپرستی مدیر شبای و الریاضه(ورزش و جوانان) بصره اشاره کرد و افزود: سه روز پیش از برگزاری جشنواره جزیره ورزش طی سفری به عراق به صورت کتبی و رسمی از این افراد دعوت شد تا شاهد ظرفیت های ورزشی منطقه آزاد اروند باشند و بتوانند از میان مربیان و ورزشکاران این منطقه در تیم هایشان به کار گیرند.

وی آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره با مشارکت ورزش های فعال در استان بصره در سال آینده خبر داد.

جشنواره جزیره ورزش از ۱۲ تا ۲۱ آذر با حضور حدود ۹۰ رشته ورزشی در سالن نمایشگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

انتهای پیام/د

افزایش عضو گیری هئیت های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.