مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد:

لزوم آموزش اشتغال محور و بازار محور

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد: نگاه ما به امر آموزش باید نگاه اشتغال محور و بازار محور باشد.

لزوم آموزش نگاه اشتغال محور و بازار محوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان عنوان کرد: بزرگترین اصراف، به هدر دادن منابع انسانی است،اگر منابع انسانی قدرتمند نداشته باشیم بالطبع از نظر اقتصادی نیز شکوفا نخواهیم شد.

مختاران ادامه داد: برگزاری دوره های آموزش مهارتی مطابق بازار و کسب و کار در زندان ها علاوه براینکه می تواند منجر به اشتغال گردد،در بازسازی شخصبت روحی و روانی زندانیان تاثیر گذار خواهد بود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بیان داشت:نگاه کمی به مقوله آموزش نداشته باشیم ،کیفیت را بیشتر مد نظر سر لوحه قرار دهیم.

وی تاکید کرد: در وهله ای اول نگاه ما به امر آموزش نگاه اشتغال محور و بازار محور باشد.

ایشان با تاکید آموزش در حوزه ی بانوان افزود :در این بحث می توانیم از وجود آموزشگاههای آزاد استفاده نماییم تا حلقه ی آموزش ،تولید و بازاریابی انجام پذیرد.

محمدیاری مدیر کل زندان های  استان همدان نیز گفت: هدف از تشکیل این جلسه بهبود وضعیت کلاس های مهارتی در زندان های استان همدان می باشد.

وی با اشاره به اینکه روز به روز شاهد پیشرفت آموزش های مهارتی بوده ایم افزود: پیرومدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ما نیز به دنبال آموزش های مهارتی هستیم که منجر به اشتغال گردد.

محمد یاری تصریح کرد:از برگزاری کلاس ها ی تکراری و اشباع شده ممانعت بعمل آید و در عوض رشته های بروز و منتهی بر کسب و کار برگزار گردد.

مدیر زندان های استان ضمن اعلام رضایتمندی از عملکرد فنی و حرفه ای افزود:دوره های متنوعی که نیاز روز و اشتغال می باشد در حال برگزاری است.

ایشان با تاکید بر این موضوع که فضای مناسبی جهت برگزاری دوره مهارت آموزی داریم گفت:با توجه به اینکه تنوع شغلی بانوان بیشتر می باشد برگزاری آموزش برای خانم ها را خواستاریم.

 انتهای پیام/ش.و

آموزش اشتغال محور و بازار محور باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.