در سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان؛

افتتاح طرح های آموزشی در دزفول و اندیمشک

مدیر آموزش و پرورش دزفول از افتتاح 10 طرح آموزشی در دزفول و اندیمشک در سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان داشت: 5 طرح آموزشی که با مشارکت خیرین این شهرستان ساخته شده و آماده بهره برداری می باشند روز جمعه با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شوند.

وی تصریح کرد: این طرح ها شامل افتتاح مدرسه خیرساز برادران شهروز، دبستان طیبه، دبستان نظریان سیاهپوش مهرشهر، توسعه 2 کلاس درس در دبستان رویش، توسعه فضای بهداشتی و سرایداری مدرسه راهنمایی شهید سپهری می باشند با 24 کلاس درس و زیربنای 3 هزار و 860 متر مربع هستند.

جرجانی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و اذعان داشت: از این اعتبار 20 میلیارد ریال از سوی دولت و 20 میلیارد ریال نیز از سوی خیرین تامین شده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول در ادامه افزود: همچنین کلنگ مدرسه 12 کلاسه گاومیش آباد و مدرسه 9 کلاسه اسلام آباد که به همت بنیاد برکت ساخته می شوند با حضور وزیر آموزش و پرورش به زمین زده خواهد شد.

وی گفت: آئین بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها ساعت 9صبح روز جمعه با حضور سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی در دزفول برگزار می گردد.

پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک تصریح کرد: چند پروژه آموزشی برای افتتاح و کلنگ زنی با حضور وزیر آموزش و پرورش در این شهرستان آماده شده اند.

وی اظهار داشت: سالن ورزشی حجاب با اعتبار 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و مدرسه 9 کلاسه خدیجه کبری (س) با 15 میلیارد ریال اعتبار بنیاد برکت و اعتبارات استانی با حضور سید محمد بطحایی بهره برداری می شوند.

جهانگیری اذعان کرد: همچنین 3 طرح شامل 2 کانون زبان و یک سالن اجتماعات با اعتبار 20 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار اندیمشک بیان داشت: طی آئینی با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز تجهیزات آموزشی به ارزش 20 میلیارد ریال بین مدارس شهرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/گ

10طرح آموزشی در دزفول و اندیمشک افتتاح می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار