به کمال رسیدن انقلاب اسلامی؛

ایران پرچم‌دار اسلام ناب در جهان

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به کمال رسیده است، گفت: امروز ایران پرچم‌دار اسلام ناب در جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: در مدت ۴۰ سال انقلاب تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خور تحسین و تقدیر است.

حضور آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باعث شده این شورا در همان مسیر انقلاب و ولایت حرکت کند.

وی با بیان اینکه حضور شخصیت وارسته و فقیه مبارز آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نقش آفرینی این شورا اهمیت و عظمت بخشیده است، تصریح کرد: حضور ایشان باعث شده که شورا در همان مسیر انقلاب و ولایت حرکت کند و در استحکام مواضع نظام و اعلام مواضع نظام با قاطعیت عمل کند؛ در طول این مدت انصافا همینطور بوده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه بزرگداشت مراسم‌های انقلابی نشانه تقوای دل است، برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن و حماسه ۹ دی وایام الله‌های دیگر برای این است که مردم به یاد خدا بیافتند؛ تعظیم شعائر الهی برای این است که مردم به یاد خدا بیافتند و هدف اصلی را گم نکنند؛ خوبی‌ها جلوه پیدا کند و بدی‌ها رنگ ببازد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه برگزاری یوم الله‌ها باعث تقویت معنویت در جامعه می‌شود، اظهار داشت: آن روزی باید بترسیم که معنویت در جامعه رنگ ببازد؛ آن روز، روز خطر است.

وی با بیان اینکه یکی از کار‌های بسیار مهمی که باید دنبال کنیم به ویژه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئله امیدوار کردن مردم است، تصریح کرد: تمام فعالیت گروه‌های تبلیغاتی دشمن برای این است که مردم را مایوس کنند، از رهبری و شهدا و خدا مایوس کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: وقتی در یوم الله ۲۲ بهمن ۴۰ سال حوادث انقلاب را مرور می‌کنیم، مردم امیدوار می‌شوند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ما مردمی بودن است و این مردمی بود باید حفظ شود، ما باید زمینه حضور مردم در صحنه را فراهم کنیم، افزود: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که هر سال حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به مراتب از سال گذشته بیشتر می‌شود، در شرایط نامساعد هوایی و برف هم مردم در صحنه حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه رویش‌های انقلاب به مراتب بیشتر از ریزش‌های انقلاب بوده است، گفت: یکی از رویش‌ها نقش آفرینی جوانان نسل چهارم در صحنه‌های انقلاب است، این نقش آفرینی دستاورد کمی نیست، این سیل مشتاق مدافع حرم کم نیست، این مردمی بودن انقلاب بسیار مهم است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دو مناسبت بسیار بزرگ در باقیمانده از سال در پیش داریم، تصریح کرد: اهمیت برگزاری یوم الله حماسه ۹ دی در این است که مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستادگی کردند، تصور دشمن پیروزی بود و وقتی چشم باز کردند، دیدند در گودال هلاکت افتاده اند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی روز ایستادگی مردم پای ارزش‌های انقلاب بوده است، افزود: این روز ایام الله و روز ملی است، نه مربوط به یک جناح خاص، مال مردم است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران به مرحله کمال رسیده است و ریشه هایش مستحکم و ثمره اش پربار و شاخه هایش جهانی شده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه نخستین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ و روحیه انقلابی است، این روحیه انقلابی را باید ترویج دهیم و فراموش نشود، افزود: دومین وظیفه این است که امروزِ انقلاب اسلامی را درست ترسیم کنیم؛ جایگاه امروز انقلاب اسلامی کجاست و نقش آفرینی انقلاب کجاست، امروز دنیا ایران را به چه می‌شناسد؟

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز ایران را به عنوان پرچمدار اسلام ناب می‌شناسد، گفت: یک روزی عربستان این ادعا را داشت، اما امروز چه کسی است که عربستان را به عنوان پرچمدار اسلام بشناسد؟!

وی با بیان اینکه دنیا دارد اسلام ناب را از ایران می‌گیرد، تصریح کرد: همه دنیا می‌گوید که ایران محور مقاومت اسلامی است، الگوی مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی از ایران است؛ امروز واقعا آمریکا می‌ترسد، چون انصار الله یمن، حزب الله لبنان را داریم.

انتهای پیام/م

به کمال رسیدن انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.