به همت بسیج جامعه پزشکی؛

بزرگداشت حاذق‌ترین جراح شهید بسیج جامعه پزشکی برگزار شد

مراسم بزرگداشت حاذق ترین جراح شهید دوران دفاع مقدس محمد علی ابوترابی به همت بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

بزرگداشت حاذق‌ترین جراح شهید بسیج جامعه پزشکی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بزرگداشت حاذق ترین جراح شهید دوران دفاع مقدس محمد علی ابوترابی به همت بسیج جامعه پزشکی هم اکنون در مسجد جامع دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با حضور مسئولین کشوری و خانواده این شهید در حال برگزاری است.

طبق این گزارش: شهید ابوترابی از جمله پزشکانی بود که بالاترین رتبه آموزشی را کسب کرده بود و در همان دوران همانند بسیاری از پزشکان وطن دوست به جای بیمارستان ها و مراکز درمانی خارجی و یا خصوصی راه جبهه را در پیش گرفت و بی وقفه به جراحی و مداوای مجروحان پرداخت.

گفتنی است؛ تیم ابوتراب یا همان تیم دکتر ابوترابی در نجف آباد تشکیل شد که حاضر بود سخت ترین پست های اورژانس را در عملیات های مهم تحویل بگیرد ، تیمی متشکل از پزشکان متخصص، عمومی، پزشکیار ، پرستار امدادگر ، تکنسین های اتاق عمل و کادر پشتیبانی اورژانس که در زمان عملیات ها همگی از شهر کوچک نجف آباد برای اعزام به مناطق دور جمع می شدند.

گفتنی است؛ این پزشک و جراح پیشکسوت جانباز و پدر شهید بی سر مجید ابوترابی روز شنبه یازدهم آذر ماه پس از تحمل سال ها رنج، دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

مراسم بزرگداشت شهید محمد علی ابوترابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار