وزیر صنعت، معدن و تجارت:

دشمن به دنبال ضربه زدن به شخصیت‌‍‌ها و مسئولان نظام است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به شخصیت‌‍‌ها و مسئولان نظام است.

مثل شهدا بر سر عهد خود باشیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد شریعتمداری ظهر امروز در مراسم کنگره شهید آیت‌الله مفتح در تویسرکان با بیان اینکه نباید طوفان حوادث ما را به این سو و آن سو بکشاند، افزود: مانند شهدا باید بر سر عهد خود استوار بمانیم.

 وی با اشاره به اینکه تمام شهدایی که این مسیر را پیمودند این چنین بوده و شهیدمفتح خارج از این موضوع نیست، ادامه داد: باید سر تعظیم در برابر خانواده شهدا به ویژه شهدای شهرستان تویسرکان فرود آورد چون اگر ایثارگری آنان نبود امروز چنین وضعیتی نداشتیم.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شهید مفتح با خون سرخ خود پیوند بین حوزه و دانشگاه را ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: همه ایثارگران و شهدا در راه حق قدم گذاشتند ولی نقش و اثر علما سازنده و بی‌بدیل است.

 وی با بیان اینکه علما در نجات انسان از انحراف، نقش سازنده و بی بدیلی داشتند، بیان کرد: قلم علما از خون شهدا افضل بود و علاوه بر آن بسیاری از آنها در خط مقدم جنگ فکری و علمی و فیزیکی حاضر شده و جان خود را برای دین اسلام فدا کردند.

 شریعتمداری با اشاره به اینکه اسلحه علما فکر، ایده و منش و سلوک آنها بود و این امر موجبات انسجام جامعه اسلامی را فراهم می‌کند، این مهم را زمینه‌ای برای اتحاد عملی عنوان کرد.

 وی با بیان اینکه دشمن قلم و قدم و فکر دینی را می‌شناسد و آن را نشانه می‌گیرد، تأکید کرد: دشمن، شهید مفتح را این چنین شناسایی کرد و برای شهادت این بزرگمرد برنامه‌ریزی کرد.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت غفلت و فراموش را عامل شکست برشمردو خاطر نشان کرد: معتقدم باید برای شهادت علمایی چون شهید آیت‌الله مفتح از عمق جان، بسوزیم تا قدر آن را بدانیم.

 این مقام مسئول اضافه کرد: کسانی که شهید بهشتی، شهید مطهری، شهیدمفتح، شهید دستغیب، آیت‌الله طباطبایی و شهدای دیگر را از ما گرفتند و اجاره ندادند جوانان امروز با این عالمان آشنا شوند هدف خود را هنوز هم دنبال می‌کنند، بنابراین باید مراقب بود.

نباید بین خدمتگذاران و مردم فاصله ایجاد شود

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به شخصیت‌ها و مسئولان نظام است اما نباید بین خدمتگذاران و مردم فاصله ایجاد شود، اظهار داشت: شهید آیت‌الله مفتح نیز این چنین بود و با وجود حفاظت؛ از مردم فاصله نمی گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تأکید بر اینکه هر چقدر در ستاد رفع موانع تولید بدون در نظر گرفتن یکرنگی و صداقت تلاش شود قدم از قدم برداشته نخواهد شد، گفت: باید رفتار مقتدا و رهبرمان با مردم را الگو قرار دهیم چراکه این مسیر زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود.

وی شهید مفتح را مظهر فعالیت‌های سازماندهی شده دانست و با بیان اینکه وی انسانی نهادگرا بود، گفت: خصوصیت نظم دادن و نظم‌پذیری شهید مفتح کمتر در بین ما دیده می‌شود.

گفتنی است؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از این برنامه در مراسم کلنگ‌زنی یک کارخانه تولید مقوا حاضر می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت سپس در همایش اقتصاد مقاومتی شرکت میکند تا از آخرین وضعیت استان همدان در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطلع شود.



انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.