"ترور سرچشمه" تازه‌ترین اثر محمدحسین مهدویان امروز پنجشنبه ٢٣ آذر ساعت ١٩:١٥ در جشنواره سينماحقيقت رونمايی ميشود.

توصیه سیدمحمود رضوی برای دیدن مستند به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که تهیه‌کنندگی فیلم "ماجرای نیمروز" اثر شناخته‌شده محمدحسین مهدویان را بر عهده داشت، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مردم را دعوت کرد تا مستند "ترور سرچشمه" تازه‌ترین اثر محمدحسین مهدویان را در جشنواره سینما حقیقت ببینند.

این مستند امروز امروز پنجشنبه ٢٣ آذر ساعت ١٩:١٥ در جشنواره سینما حقیقت در سالن دو سینما چارسو رونمایی می‌شود و همچنین در روز شنبه 25 آذر ساعت 15:30 در سالن 5 سینما چارسو مجدد اکران می‌شود. مردم می‌توانند این دو اکران را به صورت رایگان مشاهده کنند.

مستند "ترور سرچشمه" جدیدترین اثر محمدحسین مهدویان درباره‌ حادثه هفتم تیر‌ماه که منجر به شهادت جمعی از رهبران حزب جمهوری در سال ۱۳۶۰ شد، است. این مستند به بررسی این واقعه‌ تاریخی که به شهادت آیت‌الله سیدمحمد بهشتی و ۷۲ تن از یارانش انجامید، می‌پردازد.

محمدحسین مهدویان کارگردان این مستند، فیلمساز جوان کشورمان است که آثار مطرح سینمایی "ایستاده در غبار"، "ماجرای نیمروز" و مچموعه مستند "آخرین روزهای زمستان" را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر مشغول ساخت فیلم سینمایی "لاتاری" به کارگردانی سیدمحمود رضوی است.

از سایر عوامل مستند "ترور سرچشمه" می‌توان به  تهیه کننده: مجید رجبی معمار،  پژوهشگر: محسن جعفرزاده، تصویربردار: هادی بهروز، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، تدوینگر: حسین جمشیدی گوهری، آهنگساز: حبیب خزایی فر، عکاس: سعیده شایان اشاره کرد. این مستند در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

رضوی در اینستاگرام نوشت:

"سلام علیکم
ترور سرچشمه امروز ٥شنبه ٢٣ آذر ساعت ١٩:١٥ در جشنواره سینما حقیقت رونمایی میشود.
محمدحسین مهدویان اینبار هم سراغ یك سوژه پرالتهاب رفته و آنرا از زاویه ی دوربین خود روایت کرده است.
این مستند متفاوت از "روزهای آخر زمستان" و "ایستاده در غبار" ساخته شده و حاوی اطلاعات و فیلم هایی است که تاکنون مشاهده نکرده ایم.
سخنان متفاوت و غیر کلیشه ای آدمهای دیده نشده همراه با شیوه جدید روایت مهدویان، مخاطب را مثل دفعات قبل بر روی صندلی میخکوب میکند.
کسانی که فرصت دارند میتوانند امروز و شنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۵:۳۰ این فیلم‌ را در پردیس ۴سو به صورت رایگان مشاهده نمایند."

توصیه سیدمحمود رضوی برای دیدن مستند

انتهای پیام /

نظر سیدمحمود رضوی درباره مستند "ترور سرچشمه"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۸ دی ۱۳۹۶
خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
فرزند شهید
۱۹:۳۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
خدا حفظشون کنه
انشالله همیشه موفق باشن و ثابت قدم
آخرین اخبار