هاشمی طبا: احساس خوبی به اتفاقات کمیته ملی المپیک ندارم / حضور 2 بازنشسته در خبره ها قانونی است

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: نسبت به موضوعاتی که در کمیته ملی المپیک می گذرد، احساس خوبی ندارم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این سوال که شما به عنوان رئیس سابق کمیته ملی المپیک و عضو IOC چرا در لیست کارشناسان خبره جایی ندارید، اظهار کرد: فقط بنده نیستم که قرعه را به نامم نزدند. افشارزاده و سجادی با وجود تجربیات زیاد در این لیست حضور ندارند.


او ادامه داد: فضایی که در دوره گذشته و نیز این دوره بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود دارد، فضای خوبی نیست و کارهای خلاف بسیاری انجام می شود. به طور مثال در دوره گذشته آیین نامه ای نوشته شد که دفتر رئیس جمهور آن را رد کرد، اما با کمال تأسف وزیر ورزش وقت به دفتر حقوقی رئیس جمهور هیچ توجهی نکرد. بنده هم براساس وظیفه ای که احساس می کردم، به وزیر ورزش به طور رسمی اطلاع دادم این آیین نامه غلط است و باید طبق نظرات دفتر حقوقی رئیس جمهور اصلاح شود که به آن هم توجه نکردند. به طور کل من نسبت به موضوعاتی که در کمیته ملی المپیک می گذرد، احساس خوبی ندارم.


هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که با توجه به این که قانون منع بکارگیری بازنشستگان وجود دارد، آیا حضور 2 بازنشسته در این فهرست قانونی است، خاطر نشان کرد: به نظرم این اقدام اشکالی ندارد. زیرا از بازنشستگان می توان به صورت پاره وقت استفاده کرد. اطلاق کارشناس خبره به کسی که بازنشسته است، مشکلی ندارد. اتفاقاً معتقدم در بین بازنشسته ها کارشناس خبره بیشتر پیدا می شود.

انتهای پیام/

اظهارات هاشمی طبا درباره انتخابات کمیته ملی المپیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار