حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمبود ۳ هزار و ۷۰۰ معلم ورزش در مدارس / رشد ۳۵ درصدی بودجه تربیت بدنی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از رشد ۳۵ درصدی بودجه این معاونت در سال آینده خبر داد.

کمبود ۳ هزار و ۷۰۰ معلم ورزش در مدارس / رشد ۳۵ درصدی بودجه تربیت بدنیمهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درگفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضع نیروی انسانی تربیت بدنی در مدارس اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سه ساعت درس تربیت بدنی جزو برنامه‌های درسی قرار گرفته با کمبود نیرو در پایه‌های مختلف مواجه هستیم.

وی ادامه داد: کمبود نیروی تربیت بدنی در مدارس قریب به 3 هزار و 700 معلم برآورد شده است که با توجه به این شرایطی نیاز به تأمین نیروی انسانی وجود دارد.

حمیدی تصریح کرد: تأمین نیروی تربیت بدنی از طریق دانشگاه فرهنگیان و جذب نیروی انسانی با هماهنگی مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش انجام خواهد شد و در تلاش هستیم تا افزایش سهمیه در روند جذب نیرو آزمون های استخدامی داشته باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با استقرار پایه یازدهم یک ساعت به این پایه اضافه شده همچنین برای سال آخر متوسطه دوم این درس که تاکنون وجود نداشته جزو برنامه درسی قرار گرفته و در عرض یکسال سه ساعت افزایش درسی داشتیم.

وی در مورد وضع بودجه معاون تربیت بدنی در سال آینده عنوان کرد: حدود 35 درصد افزایش در ردیف بودجه تربیت بدنی پیش بینی شده که این افزایش ناشی از تأمین اعتبار از قسمت‌های مختلف نظیر عوارض سیگار است و امیدواریم با تخصیص اعتبار در حوزه برنامه‌های تربیت بدنی و سلامت موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام /

کمبود معلمان تربیت بدنی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
با سلام شرایط را برای علاقه مندان هموارتر کرده شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را به 24 سال افزایش دهید خواهش می کنم فرصت بیشتری در اختیار علاقه مندان قرار بدهید. در جامعه ما برای رسیدن به شغل مورد نظر ومفید بودن نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد چون در گذشته هم شرط سنی همین 24 بوده و فارغ التحصیلان تا 28 سالگی درسشان را به اتمام می رساندند با تشکر .
آخرین اخبار