نمایندگان، در تصویب بودجه به نفع مردم کار کنند

امام جمعه موقت قزوین از نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی خواست تا در تصویب بودجه سال ۹۷ به نفع مردم کار کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آنچه به شکل لایحه بودجه سال آینده به مجلس ارائه شده است خیلی خوشایند مردم نیست.

حجت الاسلام و المسلمین قابل اضافه کرد: قرار است همه چیز گران شود، نمایندگان هم باید دقت کنند تا جوری نشود که دست و پای مردم بسته شود.

وی با اشاره به عملکرد مسئولان اضافه کرد: مسئولان باید بگویند خود چه کرده اند نه اینکه با بیت المال مثل ارثیه پدری رفتار کنند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت این دو نباید در حد کلمه نباشد در غیر این صورت هلاکت ملت، کشور و انسانیت را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین قابل همچنین به سفر بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلستان نیز اشاره کرد و افزود: این‌ها برای چانه زنی درباره جاسوسان به ایران آمدند.

وی گفت: جاسوسانی که برای نفت و براندازی نظام تلاش میکردند وگرنه در رابطه با برجام همراهی با ایران نداشته اند.

خطیب جمعه قزوین همچنین با انتقاد از برخی روزنامه نگاران گفت: بعضی‌ها میگویند یمن حرم ندارد، اما حریم که دارد، ما باید به ندای مسلمانانی که کمک خواسته اند پاسخ بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین قابل گفت: در میانمار ۶ هزار مسلمان به جرم مسلمانی قتل عام شده اند و سردار سلیمانی هم اعلام کرده است از آنان حمایت می‌کنیم.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به اعلام آمریکا درباره پایتختی قدس برای اسرائیل اشاره کرد و گفت: مسلط کردن یک مشت صهیونیست بر جایی که برای سه دین مهم است جز با جریحه دار کردن احساسات و تمسخر ادیان چیز دیگری نیست.

وی همچنین خواستار پایان مذاکرات صلح، وحدت جهان اسلام وادامه انتفاضه در این باره شد.

انتهای پیام/

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قابل در خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.