صفوی در بازدید از نمایشگاه محصولات ارگانیک تهران پیشنهاد داد:

برگزاری جشنواره ارگانیک به صورت منطقه‌ای در پایتخت

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: شهرداری تهران می‌تواند در بوستان‌ها و مناطق مختلف جشنواره‌هایی برپا کند تا در آن سازمان‌های مردم نهاد و افرادی که تخصص در زمینه عرضه محصولات ارگانیک دارند، آموزه‌ها و دانسته‌های خود را به شهروندان نشر دهند.

برگزاری جشنواره ارگانیک به صورت منطقه‌ای در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد صفوی، شهردار منطقه ۲۰ تهران در بازدید از دهمین جشنواره محصولات ارگانیک با تقدیر و قدردانی از برگزار کنندگان جشنواره محصولات ارگانیک گفت: امسال نه تنها با تنوع محصولات عرضه شده در نمایشگاه رو به رو هستیم بلکه استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان نشان دهنده تاثیر مثبت برگزاری نمایشگاه‌های محصولات ارگانیک است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اهمیت محصولات ارگانیک بر سلامت جامعه عنوان کرد: خوشبختانه، مردم با دقت بیشتری محصولات ارگانیک را خریداری می‌کنند و این نشان از توجه جامعه به استفاده از محصولات سالم و طبیعی است.

وی با اشاره به نقش موثر شهردراری در تاثیر فرهنگی جشنواره محصولات ارگانیک اظهار داشت: فرهنگ سازی برای استفاده از مواد غذایی سالم با مشارکت مردم امر شدنی خواهد بود. این اقدام باید با استقبال مردم در سرای محله‌ها و مجموعه‌های فرهنگی زیر نظر شهرداری صورت گیرد.

شهردار منطقه ۲۰ استقبال بازدید کننده‌ها را اقبالی عمومی شمرد و گفت:: با توجه به اینکه تغذیه نقش مهمی بر سلامت جسم و روح شهروندان دارد، هر چه قدر در این راستا بیشتر تلاس شود جامعه‌ای پویا و تندرست خواهیم داشت.

گفتنی است، دهمین جشنواره محصولات ارگانیک که از تاریخ ۲۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرده است تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار