برای اولین بار در خرم آباد؛

کلینیک تخصصی برای کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی در خرم‌آباد راه اندازی شد

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی اولین کلینیک تخصصی شبانه‌روزی برای کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نادر همتی، در خصوص بنیاد خیریه محکم،گفت: بنیاد خیریه محکم از جمله سمن‌های ملی در حوزه سلامت است که در مرکز کشور فعالیت می‌کند.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که انجام گرفت نمایندگی‌هایی را از این بنیاد خیریه با هدف کمک به کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی در استان راه‌اندازی کردیم.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به راه‌اندازی موسسه محکم در شهرستان دلفان،گفت: این بنیاد ابتدا فعالیت خود را در شهرستان خرم‌آباد آغاز نمود و طی سه ماه گذشته دومین دفتر نمایندگی بنیاد محکم در شهرستان دلفان راه‌اندازی شد.

همتی با بیان اینکه در حال حاضر یکصد و هفت کودک لرستانی تحت پوشش حمایت‌های بنیاد خیریه محکم قرار دارند، افزود: تعدادی از این کودکان در شهرستان خرم‌آباد درمان شدند و ۲۲ کودک دیگر برای ادامه درمان به تهران منتقل شدند.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به دنبال راه‌اندازی دفتر نمایندگی موسسه خیریه محکم در سه شهرستان لرستان هستیم.

وی از راه‌اندازی اولین کلینیک تخصصی شبانه‌روزی برای کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی در خرم‌آباد خبر داد و گفت: با مدیرعامل موسسه خیریه محکم جهت راه‌اندازی اولین کلینیک تخصصی شبانه‌روزی برای کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی در خرم‌آباد توافقاتی صورت گرفت و پیش‌بینی می‌شود در ماه آینده احداث آن شروع شود.

همتی افزود: در حال حاضر ۹ سمن ملی در حوزه سلامت در لرستان فعال است و از دستگاه‌های متولی انتظار می‌رود روند صدور مجوز فعالیت سمن‌ها را با کاهش بروکراسی اداری تسهیل دهند.

انتهای پیام/د

راه اندازی اولین کلینیک تخصصی برای کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار