وارونگی دما از ابتدای هفته تا چهارشنبه در اهواز

مدیرکل هواشناسی خوزستان، گفت: پدیده غالب تا روز چهارشنبه مه صبحگاهی یا غبار صبحگاهی بر اثر وارونگی دما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری ، مدیرکل هواشناسی خوزستان، بیان کرد: پدیده وارونگی دما از امروز شروع شد و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت که موجب افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد. امروز نیز ارتفاع پدیده وارونگی دما در اهواز به 140 متر رسید.


وی افزود: میزان بارش‌ها در 24 ساعت گذشته در لالی 33.1، در گتوند 16.6، تاراز 35.5، در اهواز 12.3، در بهبهان 15، در مسجدسلیمان 31.2، در شوشتر 27.5، ایذه 12.5، هندیجان 3.5، شوش 5.4، آغاجاری 3.4، در رامهرمز 5.7، در امیدیه 5.5، در دزفول 3.7، در دهدز 6.5 و در بستان 2 میلی‌متر گزارش شده است.


بهادری، اظهار داشت: همچنین میزان بارش برف در تاراز 15 سانتی‌متر بوده و در بخشی‌هایی از این منطقه تا 60 سانتی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان، عنوان داشت: 4 شهر خوزستان نیز آبادان، ماهشهر، خرمشهر و شادگان نه تنها بارشی گزارش نشده بلکه در این شهرها گرد و خاک نیز وجود داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: سامانه بارشی دیگر در آخر هفته وارد خوزستان می‌شود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته رامهرمز با 22 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 4 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 14 تا 21 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/و

بارش برف در تاراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیژن
۱۳:۳۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
ما تو ماهشهر منتظر بارون بودیم چرا خاک اومد مگر هواشناسی نگفت بارون جنوب خوزستان بیشتره پ بر عکس شد