در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روزهای پایانی تصویربرداری مستند جدید کارگردان «فوق ماراتن»

تازه‌ترین مستند سعید کشاورز با موضوع مشکلات خانواده زندانیان، روزهای پایانی فیلمبرداری را می‌گذراند.

روزهای پایانی تصویربرداری مستند جدید کارگردان «فوق ماراتن»سعید کشاورز مستندساز، در خصوص آخرین وضعیت ساخت جدیدترین مستند سینمایی خود، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر هفته‌ای یکی دو جلسه فیلمبرداری داریم و فکر می‌کنم تا حدود یک‌ماه آینده به پایان برسد.

وی افزود: احتمالاً این مستند اردیبهشت سال آینده در جشنواره سینما حقیقت رونمایی می‌شود.

این کارگردان درباره موضوع این اثر سینمایی گفت: این مستند به بررسی سختی‌های خانواده‌ای می‌پردازد که یکی از اعضایش در زندان به سر می برد. ازوم پرداخت به چنین موضوعی را بیشاز پیش احساس می‌کنم؛ چون طیف وسیعی از خانواده‌ها درگیر مسائل و مشکلات این چنین هستند.

این مستندساز اذعان داشت: یا باید چتر حمایتی برای خانواده‌ زندانیان گسترده‌تر شود و یا در اجرای قوانین بازنگری صورت گیرد. من با پوست و گوشت و استخوانم مشکلات آنها را لمس کردم و در واقعیت دیدم. هر زندانی به هر دلیلی که به زندان افتاده پس از رهایی، به دلیل آسیب های غیرقابل جبران و عدم حمایت کافی، درگیر سرنوشتی دشوار می‌شود.

گفتنی است؛ این مستند درباره آسیب‌هایی است که پس از زندان رفتن یک نفر متوجه خانواده وی خواهد شد و موضوع آن به خانواده‌ای شیرازی می پردازد که پدر زندانی شده است.

تحقیق و پژوهش و کارگردانی آن بر عهده سعید کشاورز، تصویربرداری بر عهده مهدی گلبو، صدابرداری بر عهده رامین رفیعی و دستیار کارگردان آن مهدی احمدی است.

 

انتهای پیام/

 

کارگردان فوق ماراتن این روزها چه می‌کند؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار