صبح امروز؛

قاتل خاموش قربانی گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت : صبح امروز براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در زاهدان یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

قاتل خاموش قربانی گرفترضا عبدی  مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: صبح امروز براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در زاهدان یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

عبدی افزود: فرد فوت شده مردی ۴۰ ساله است که بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی جان خود را از دست داد یک نفر هم مصدوم شد که هم اکنون در بیمارستان خاتم زاهدان بستری است.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: جنازه فرد فوت شده جهت صدور گواهی فوت و جواز دفن به پزشکی قانونی استان منتقل شده است.

عبدی ادامه داد: رشد تلفات گازگرفتگی در نیمه دوم هر سال مطابق آمار‌های این اداره کل در سال‌های دیگر نیز تکرار شده و در بسیاری موارد ماه‌های آذر، دی و بهمن بیشترین تلفات را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در همین خصوص پزشکی قانونی استان به هم استانی‌ها هشدار می‌دهد در بکارگیری و نصب سیستم‌های گرمایشی نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند و ضمن استفاده بهینه از وسایل گرمازا، به توصیه‌های ایمنی در خصوص سالم بودن و سوخت صحیح وسایل گرمایشی توجه کنند.

انتهای پیام/ع

مرگ یک شهروند زاهدانی  براثر مسمومیت با مونوکوسیدکربن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار