برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در خراسان جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در خراسان جنوبی با حضور کشورهای همجوار در استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ رمضانی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی جمعه شب در حاشیه اختتامیه دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در خراسان جنوبی گفت: کمبود فضا از جمله نواقصی بوده که در این نمایشگاه احساس شد.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم نمایشگاه صنایع دستی را سال آینده با حضور کشورهای همجوار در استان برگزار کنیم،افزود: علی رغم تجربه اندک، بازخورد خوبی از هنرمندان و شرکت کنندگان داشته ایم .

رمضانی با بیان اینکه مشترکات زیادی با کشورهای همجوار به خصوص در زمینه صنایع دستی داریم، گفت: شرکت در نمایشگاه های بزرگ علاوه بر مزایای اقتصادی، فرصتی برای تبادل تجادب و افکار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه بدون شک فضای نمایشگاهی در نحوه عرضه بسیار مؤثر است که باید مورد توجه قرار گیرد،افزود: امیدواریم بتوانیم در تقویم فعالیت های میراث فرهنگی استان، نمایشگاه ثابت داشته باشیم.

رمضانی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه باعث می شود مردم نسبت به تنوع محصولات فرهنگی و صنایع دستی آشنا شوند،گفت: حضور مردم و28 استان کشور در این نمایشگاه بی نظیر بود.
انتهای پیام/ب


ایجاد نمایشگاه ثابت صنایع دستی در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار