معاون مجلس جهاد دانشگاهی در سفر به ساوه؛

تحقق افزایش سرعت علمی با انتقال و توسعه دانش فناوری

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در سفر به ساوه گفت: انتقال و توسعه دانش فناوری در کشور می‌تواند موجب افزایش سرعت علمی شود.

تحقق افزایش سرعت علمی با انتقال و توسعه دانش فناوری

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در مجلس در دیدار از توانمندی مرکز جهاد دانشگاهی ساوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به ماموریت جهاد دانشگاهی در برنامه‌ی ششم توسعه گفت: انتقال و توسعه‌ی دانش فناوری در کشور می‌تواند موجب افزایش سرعت علمی شود و با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی امیدواریم این مهم بیش از گذشته محقق شود.

شریفی زاده استفاده بر استفاده مناسب از ظرفیت‌های صنعتی ساوه تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد حدفاصل میان دانشگاه و صنعت به خوبی می‌تواند از این پتانسیل برای ارتقای صنعتی استان مرکزی استفاده نماید.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه هم که در این دیدار معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی را همراهی می‌کرد از احداث ساختمان جهاد دانشگاهی در شهر ساوه خبر داد و گفت: برای آغاز احداث این ساختمان، مبلغ ۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و ادامه اعتبار این پروژه در سال‌های آینده از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

منصوری افزود: برای ترویج فعالیت‌های علمی کشاورزی مرکز جهاد دانشگاهی ساوه زمینی به مساحت ۱۰ هکتار با مجوز برداشت آب، در نظر گرفته شده است که امیدواریم با مشارکت خوب این مرکز شاهد پیشرفت‌های اساسی در این حوزه باشیم.

در پایان این دیدار تفاهم نامه احداث ساختمان جهاد دانشگاهی ساوه در زمینی به مساحت هزارو ۸۰۰ متر مربع و اعتبار اولیه ۵ میلیارد ریال در ساوه امضا شد.
انتهای پیام / ج.

سخنان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.