بیمارستان بروجن تا اردیبهشت ۹۷ بهره‎برداری می‌شود

بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن تا اردیبهشت سال ۹۷، تجهیز و بهره‎برداری می‌شود.

بهره برداری از بیمارستان بروجن تا اردیبهشت سال آینده//ارسال عکسبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور در بازدید از روند ساخت بیمارستان بروجن، از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصدی این طرح خبر داد.

وی گفت: این بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی در زمینی به مساحت ۳۹ هزار و ۱۰۰ متر مربع واقع در شمال شرقی شهر بروجن، تا اردیبهشت سال آینده تجهیز و بهره برداری می‌شود.

علیزاده افزود: ارائه خدمات پزشکی در این بیمارستان در سطح استاندارد‌های تعریف شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های بستری داخلی، زنان و زایمان، جراحی، کودکان، اورژانس، ICU ،CCU ،PCCU و NICU است.

وی با اشاره به خریداری ۴۰ درصد از تجهیرات مورد نیاز این مرکز درمانی افزود: مابقی وسایل نیز تا زمان بهره برداری، خریداری، آزمایش و نصب خواهد شد.

به گفته خالدی؛ با افتتاح این بیمارستان، زمینه پذیرش و ارائه خدمات پزشکی به ۲۴۰ بیمار به صورت همزمان فراهم می‌شود.

بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار